gutt78 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Noen her kjøpt seg? Tenkte på tilkoblingen av vannet, får man kjøpt som passer til vanlige gardenakoblinger? Håper...har bestillt :) Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Fant det på coop obs fra Gardena mener jeg det var, bare ta med deg koblingene ned slik at du får den rette dimmen med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Ok...:) Tenkte mer på selve pistolen. På bildet sitter det ingen koblinger....man må jo få skrudd på en han-kobling på pistolen. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Du fåt kjøpt hann-kobling som du skrur inn i pistolen på steder hvor de selger hageslanger. Jeg fant en hjemme som passet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Det følger med en hurtigkobling til pistolen mener jeg (om jeg ikke bestilte den xtra da) som du fint finner en (skru) kobling som passer til, slik at gardenas hurtig kombling passer på denne igjen var ikke lett å forklare den der ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Takk for info.....skal bli gøy å prøve! :) Kjøpte også DP sin foam wash-sak. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 litt gammel men da ligger infoen her i affal. Jeg har foamgun fra AG. Kjøptadapter fra Gardena på OBS. koster 24kr. Du trenger størrelsen Ø:26,5 G:3/4" Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg