Qstein Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hvordan går det med tanke på festene? hørte noe om at kansje ikke drivakslingene ikke passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hvordan går det med tanke på festene? hørte noe om at kansje ikke drivakslingene ikke passer? Kommer litt ann på hvordan motor du har der fra før av. 1,6 er liten blokk, mens 1,8 er av den store blokka. trur ikke det passer med 1,6 uten en del mod... Skal passe rett inn fra 1,8 til 2,0l mins jeg å huske. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ok, har drivakslingene til calibraen, har vært en 2l xe motor der før... lurer bare på om jeg trenger nye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg