VOLVO 1983 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hei! Jeg lurer på hvor lambda burde plasseres på downpipe, er snakke om en Ferrita rustfri 3" downpipe. Hvor langt fra turbo, over eller under osv? Hvilken lambda er å anbefale? Stor skal mutter være? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 tror mutteren min står ca 10cm fra flens på downpipen, mutter får du kjøpt som regel der hvor dem selger lambda. plx 500, innovative og lc-1 skal være gode greier;) zeitronix skal funke og.. Mvh:) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Bruker lc-1, som står i bøyen fra turbo og nedover. Mutter er samme som sitter på ratt-stammen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Bruker lc-1, som står i bøyen fra turbo og nedover.Mutter er samme som sitter på ratt-stammen ;) M18x1.5mm den bør jo være i rustfri da helst om du har rustfri eksos. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 det sies at en WB lambda bør monteres ca 12" nedom turbo... pga varme og disse lambdasondenes dårligere motstand mot det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg