Niberlin Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hei dere! Er ute etter noen spacere til bilen min. Trenger 10/15mm og 20mm. Er ute etter den typen man bare skrur på med bolter i skiven, for å så igjen skru på felger. Har lite peiling på spacere, så dere får finne ut hva det er jeg er ute etter. Hvor kan jeg få tak i dette? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Få noen til å dreie/maskinere er det billigste :) pedersens-racing har til volvo, men regner ikke med det er det du skal ha det til!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Er nok en sx(boltsirkel 4x144,3). Spacere burde da strengt tatt ikke være så vanskelige å få tak i. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 mulig je kan få lagd det på skola etterhvert i vinter.. men ikke sikkert.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ser "styling tech" selger denne typen: http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000016dbpFK107%2020Z.html Med følgene informasjon "Med sentrering, bruk lengre bolter" Når jeg setter på disse, trenger jeg kun å skru av felgen, sette på spacer, for å så skru på? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 jepp, du bruker bare lengre skruer, på den spaceren du linka til så må du da bruke 20 mm lengre skruer. Men det syns jeg var svindyrt, eller er det bare meg? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hvor får jeg tak i skruer da? komplisert å bytte de? Som sagt er jeg blank på spacere, så jeg vet ikke om det er dyrt :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 skruene er ofte sveist på på baksiden av navet, så d kan være en kjip jobb. regn den tiden d tar å bytte bremser, pluss et par timer, så er du der. Og ja, de der var svindyre, men d koster litt ekstra hvis du vil helgardere deg mot ubalanse. D beste er alltid å finne seg felger med eksakt innpress, slik at du slipper spacere i d store og hele! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Helvette! Var det jeg ville slippe unna. Finnes det ikke typer du bare skrur på før felgen? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ehh, mange er bare trykt inn så det er bare å hamre dem ut. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ehh, mange er bare trykt inn så det er bare å hamre dem ut. Jeg har fortsatt til gode å se en bil hvor de IKKE er bare slått inn slik som Mustang her sier. Er ikke jeg no verdensmester på hva som er vanlig, men det kan da ikke være så vanskelig å få bytta skruene? Tyskere med bolter er tingen da, slipper man å bytte skruene, bare å kjøpe lengre bolter:pray Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Problemet med å space ut og kun bytte til lange bolter er jo at hjullagra vil ta kvelden. Derimot spacere som bygger ut nye bolter, altså at man skrur spaceren fast i navet og felgen fast i spaceren, skal i teorien forminske slitasjen på hjullagrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eswop Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Helvette! Var det jeg ville slippe unna. Finnes det ikke typer du bare skrur på før felgen? Her har du "skrudde" spacere: http://www.driftworks.com/catalog/products/25mm-bolt-on-wheel-spacers.html Siter -92 200sx- "Drft ed. Motor ferdig!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Problemet med å space ut og kun bytte til lange bolter er jo at hjullagra vil ta kvelden.Derimot spacere som bygger ut nye bolter, altså at man skrur spaceren fast i navet og felgen fast i spaceren, skal i teorien forminske slitasjen på hjullagrene. Hvorfor? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Den teorien hadde jeg også likt å sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg