TripleBoy Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Noen som har prøvd dette? Kjøpte det i går... Fysikken er helt ræææva!! Men artig herjespill! Style og drifte er det som duger.. Men kjedelig driftefunskjon... bilen blir bare helt gæærn på driftmode... Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Har bare demoen, men er jo litt tøff styling-funksjon:) Ellers var det bånn i bøtta =P Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 har du kjøpt det til ps2? jeg lasta det ned og har kasta det til ps2... venter på det til pc da det er bedre grafikk osv. likte spille etter å ha prøvd pc demo. men er nok ett spill jeg kommer til å gå veldig fort lei Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 xbox 360 is the shit! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 har du kjøpt det til ps2? jeg lasta det ned og har kasta det til ps2... venter på det til pc da det er bedre grafikk osv. likte spille etter å ha prøvd pc demo. men er nok ett spill jeg kommer til å gå veldig fort lei har kjøpt det til xbox 360 å må si det er forskjeller på mange ting fra ps2 til xbox 360.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Er det bare hos meg det lagger noe så sinnsykt? Føles som å spille racer på laptopen til mamma... Det er IKKE hardware det er noe feil med, garantert. Pcen er helt ny og funker uten det minste antydning til lagg på hvilket som helst annet spill på full grafikk. Det er KUN PÅ juiced det lagger. Har satt alt grafikken i bånn, det hjalp heller ikke. Kan det ha noe med at jeg har XP x64? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er det bare hos meg det lagger noe så sinnsykt? Føles som å spille racer på laptopen til mamma... Det er IKKE hardware det er noe feil med, garantert. Pcen er helt ny og funker uten det minste antydning til lagg på hvilket som helst annet spill på full grafikk. Det er KUN PÅ juiced det lagger. Har satt alt grafikken i bånn, det hjalp heller ikke. Kan det ha noe med at jeg har XP x64? ny direkt x, eventuelt nye drivere. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 synes det var dårlig! men stylingen og grafikken var ikke så ille! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg