sugekopp Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 haha så shady.. har ikke den utstillingsbilen til solberg motor en gang!?....! er jo ikkeno eksosanlegg der! regner med at de har foretatt en LECA-TRIM som asim :) ah ah Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Ver en ny tur på messa i dag og tok noen snap shots: Ville C-stolpetilstander på Matiz'en... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kak Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Var en tur på Bil07 og har lagt ut noen bilder, se dem her: http://blog.kak.net/2007/11/10/bil07 Siter mvh Ken-Arild Kristiansen webmaster@kak.net http://www.kak.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Var en tur idag :) Mye tøfft å se på :) Ble overrasket over at messen var såpass stor som den var :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Var der idag jeg å, men det var for mye folk der til att man fikk se det man ville Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 *biip*bip*bip*biiiiiiiip*:@!*I BIIIP F*** Skulle egentlig på messa gjennom skolen men ble urettferdig p.g.a da skulle de andre skolene i nord-trøndelag fått dratt dit også. angry2 :angry: :fuckme2: :boxing :deng :fucku: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 http://blog.kak.net/v/cars_boats/bil07/bil07-080.jpg.html Noen som vet hvorfor man ikke fikk lov å se inn i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 http://blog.kak.net/v/cars_boats/bil07/bil07-080.jpg.html Noen som vet hvorfor man ikke fikk lov å se inn i denne? Fordi den er fake. Ta en titt på bildene mine litt høyere opp i tråden. Innredningen besto av en originalstol og et håndbrekk såvidt jeg kunne se. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 potta på focusen var heftig!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 :happyhappy: Jeg var der igår=) mye spennende og se, men savna noe eksotiske biler som F40, F50, Skyline osv:happyhappy: Ellers så synes jeg messa var kjempe bra og hadde mye fint å se=) Klokka 1205 (tror jeg var) lød det noe ala over høytaleren "Vill du høre Buggatti veyron...den dyreste bilen med 1001 hestekrefter starte i hall .... kl 12.15". ja seff tenker jeg da, dette blir jo GROMT å høre. må få meg med dette. Alle går over til hallen hvor den står og samles rundt, sikkert flere 100 som venter i spenning. Når den starter var det utrolig skuffende, Den hørtes jo ut som en 1,1 liter:hammer:sleeping bullshit fy faen å skuff skuff skuff, forventa å høre noe ordentlig vroooooooooooooom!!!!:driving Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Vi burde spradet rundt på messa med forumnickene våre på et skilt over høyre brystlomme... Aldri! Med fare for å bli slått ned etter div. usaklige innlegg i den siste tiden :D Nej da, god tanke.. Noen som brukte navn skilt på messen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Aldri! Med fare for å bli slått ned etter div. usaklige innlegg i den siste tiden :D Nej da, god tanke.. Noen som brukte navn skilt på messen da? Nei, det ble med tanken gitt :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 :Når den starter var det utrolig skuffende Ja, var utrolig skuffende da de startet opp Veyron da vi var der i går. Rusa jo ikke i det hele tatt.. Bare samlet en haug av mennesker rundt standen så man ikke kunne se noe som helst.. Var det noen som titta på Renault Laguna III? Var skikkelig najs innvendig. Samme gjaldt (selvsagt) S-klasse og S80. Kunne hatt det behagelig der.. Ellers tror jeg fint jeg kunne brukt en dag til der uten problemer, var svææært :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg