ealoken Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 skal vi si at vi møtes under den store bokstaven B kl 10 00 på søndagen?? da er vi innendørs, fri for regn og vind samt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 skal vi si at vi møtes under den store bokstaven B kl 10 00 på søndagen??da er vi innendørs, fri for regn og vind samt. Jeg er B-menneske... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 meget godt, er det forresten lov og medbringe "sjefen" i huset? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Vi burde spradet rundt på messa med forumnickene våre på et skilt over høyre brystlomme... Jasså Reodor... Trodde du var av den anonyme typen jeg. Det eneste bildet jeg kan huske at du har lagt ut av deg selv på nettet er det ved siden av Amazonen i kort bukse.( din egen nettside) Og det var vel før jeg dreit på jorda som vi sier... Din personlige hoffmekaniker og undertegnede skal vel en tur på torsdag, siden jeg og "sjefen" skal på "hytten" i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 meget godt, er det forresten lov og medbringe "sjefen" i huset? Har du noe valg da Løken...?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 jeg skal nok ditt på lørdag Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Er jo ny her å kjenner ingen men skal værtfall inn på torsdagen fra de åpner til utpå dagen. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Jasså Reodor... Trodde du var av den anonyme typen jeg.Det eneste bildet jeg kan huske at du har lagt ut av deg selv på nettet er det ved siden av Amazonen i kort bukse.( din egen nettside) Og det var vel før jeg dreit på jorda som vi sier... Din personlige hoffmekaniker og undertegnede skal vel en tur på torsdag, siden jeg og "sjefen" skal på "hytten" i helgen. Det stemmer, jeg figurerer ikke ofte på nettet, men jeg gjorde altså et unntak i 1977... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Mye kjedlige biler der oppe til nå..feteste jeg har spotta til nå er en fiat punto rally bil, audi r8, mercedes slr (maclaren), ford focus rallybil (henning solberg sin), Subaru Impreza rallybil, konseptbil fra opel, locost og gatebil volvoen..blir spennende å se om bugattien og ferrariene ankommer i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Skal dit en tur lørdag jeg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Etter det jeg så i Bil kan det jo bli litt artig, har kommet mye nytt nå og tenkte å ta en kikk på blant annet Daihatsu Materia - makan til raring skal man lete lenge etter. Mazda 6 så jo veldig bra ut, lurer på om de ruster like bra som de første? Ellers var det jo noe Jaguar og BMW som så veldig bra ut der. Gleder meg jeg :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Regner med jeg skal dit på torsdag. Blir vel en tur i helga en gang også tenker jeg, hvis jeg ikke får jobbe mer overtid. Noen som vet noe om noe program på messa da?:popcorn Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Gatebil skal jo benke noen biler også. Skal nok innom å titte på. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Noen som vet noe om noe program på messa da?:popcorn http://messe.no/no/nv/prosjekt/Bil-2007/Besokende/Seminaroversikt/ Skal dit jeg og, vet ikke helt hvilken dag enda.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Det stemmer, jeg figurerer ikke ofte på nettet, men jeg gjorde altså et unntak i 1977... Der kan du se, det var før jeg dreit på jorda. Vi ser nok beklageligvis ikke noen av disse gamle zonerne på messa. Du kler virkelig kortbukser Hr Reodor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg