Reodor F Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Du kler virkelig kortbukser Hr Reodor. Hvis du ser nøye etter så skimter du tilogmed antydning til moose knuckle... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Skal på Bil07 i morgen, onsdag. Kommer en rapport derfra etter at jeg har vært der. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 en liten søt sak fra messa! (automote.no) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Den bmw'n ble vel ferdigbygd på søndag tror jeg. Ser ut som en fet bil! Eneste jeg ikke liker er krom felgene. Har tenkt meg en tur å se i helgen jeg og :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 felgene er fetere i virkeligheten, skikkelig kant..4 m fra den bmw-en står bugattien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 felgene er fetere i virkeligheten Kaller du meg feit? :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Reodor Feiten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Lørdag there is... Løken:Trivelig med litt info om sove og samlivsvaner om morgenen eller? Presterte å sende ei melding så til de grader feil i sta....to ganger faktisk. Ikke greit å jobbe 18 timer om dag 7 dager i uka. Blir litt forvirra da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Lørdag there is...Løken:Trivelig med litt info om sove og samlivsvaner om morgenen eller? Presterte å sende ei melding så til de grader feil i sta....to ganger faktisk. Ikke greit å jobbe 18 timer om dag 7 dager i uka. Blir litt forvirra da. Hva sier AML til dette? Og ikke minst, hva sier hovedarbeidsgiver? Til slutt: Blir du rik? PS Oppfør deg pent på messa da :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hakke hørt om AML, vet ikke hvem hovedarbeidsgiver er. Blir ikke rik, men kan late som =) Jeg oppfører meg nesten alltid fint jeg da. Regner med det ikke er plagsomt mye "rutinekontroller" inne i selve messelokalet, så da går det nok helt greit skal du se. Er da ikke no vernepleietrengende psyko heller da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Ingen som var der i går eller i dag, som har tatt noen bilder da? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Mye kjedlige biler der oppe til nå..feteste jeg har spotta til nå er en fiat punto rally bil, audi r8, mercedes slr (maclaren), ford focus rallybil (henning solberg sin), Subaru Impreza rallybil, konseptbil fra opel, locost og gatebil volvoen..blir spennende å se om bugattien og ferrariene ankommer i morgen! Ikke mye rallybil denne her dessverre. Snarere en mock up til bruk på messer og slikt. Eksosanlegget er 10 cm langt, og bakfæringen er erstattet av et fastsveiset rør. Men det er en tøff styling da... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Ingen som var der i går eller i dag, som har tatt noen bilder da? Noen bilder ble det vel. Ikke i verdens beste kvalitet, men de får duge: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Men er det værdt å kjøre 40 mil for??damndamn Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Vi drar en gjeng fra Vaerste i dag... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg