ehrnst Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 JEG VET OG TROR AT MANGE INNE PÅ PS FORUMET ER KLAR FOR DETTE dette er en konkurranse hvor "norges mesteren" i photoshop vil bli kåret.. det vil først bli en kvalik runde hvor alle kan være med deretter vil det bli anonsert en finale hvor de tre beste skal få bryne seg. dere kan starte å legge inn bilder fra og med i morgen, altså mandag den 27/10.03 og fram til fredag sammme uke! innlegg som blir postet etter det, vil bli oversett uten å mukke! vinneren vil få lov til å ha denne teksten under navnet sitt eller i signaturen:: NM-MESTER I PS MODDING '03 (hvis han/hun vil) PS: kun ET innlegg per hode! vil du også være dommer PM meg :) bildet som skal brukes er camryn fra "zein" dermed basta!! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 sorry hvis jeg fucker opp threaden din hadde det ikke vært bedre å startet med et bilde av en bil som det hadde vært mindre "kule" ting på? hatt en relativt kjedelig bil, og ps det rå Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJugend2 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com sorry hvis jeg fucker opp threaden din hadde det ikke vært bedre å startet med et bilde av en bil som det hadde vært mindre "kule" ting på? hatt en relativt kjedelig bil, og ps det rå Agree......:dude: Siter www.NorskWankelregister.Com Faster-then-ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Den Audi cab der var flott som den var. da ender det opp med at alle senker den og setter påandre felgs. ' Ta heller en normal kjedelig bil som folk kan utfolde seg litt på Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 SLIK :) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 er alle klare for nytt bilde??? alle bruker dette da!!! konkurransen er nå startet på nytt!!! good luck Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ikke for å klage, men det bildet var elendig :P pga solskinnet osv.. men får se hva jeg får til... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 IKKE GJØR NOE MED DET BILDET!!! DET SKAL BYTTES I ET BEDRE ET!!! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 weee en PS konkurranse hmm dette kan jo bli gøy J leder alerede dn GTPLANET compen nå så j kan vel ta meg en liten "try" her og :D her er linken hvis noen vil se mitt nick er Glacius Se.mitt.vinnende.prosjekt.her..:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 takk kris!!! og da er vi i gan igjen goof luck folx!!! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 http://www.supercars.net http://www.hireswallpapers.com/index.php eller..http://www.dieselstation.com/index.html og http://www.highresautoimages.com/ Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hmmm....helt alvorlig åssen i HE"## kan dere forvente at noenskal klare å lage noe skikkelig av det ELENDIGE bilde sry ass det er helt jevlig dårlig bilde seriøst kan ikke chope d.der plz finn et annet fks et slikt et. OK da sier vi at dette blir bildet... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Jamen seriøst er ikke meningen å være så frekk men d var et dårlig bilde da ;) og du kan finne et bedre iallefall hvis d skal være en PS konkkuranse ikke sant ...og de linkene er geniale til å finne slike bilder og der snakker vi om KVALITET!!" og der er opp til 1600X1200 bilder der så kvaliteten er MAX!! Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 enig med zein... kan vi ikke bruke bildet han la ut.. det er mye bedre oppløsning, mye bedre kameravinkel, og et mye bedre utgangspunkt... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jo vi bruker det::: se innlegget fra "krissa" Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg