Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Da må noen slette d andre bildet da...og så må vi få en bekreftelse på at vi SKAL bruke bildet j la inn :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Bildet av Toyota Camry fra "Zein" skal brukes. Dermed Basta.? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ja....se i første posten...der står det vilket som skal brukes!!lykke til med moddinga:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Følgende er gjort: Senking, Lakkering, toning av ruter, styling (kanalskjørt og frontleppe), byttet til hamann felger, dekor, gitter, emblemfri grill, "øyelokk", hvite blinklyspærer, bygd om til 2-dørs... Puh! tror det var alt. :dude: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hmmm... hvor lang tid brukte du på den da....10.min. ?? hmm er en del feil men j gidd ikke legge meg opp i d...men en fin ide var d jo..;) men mangler litt kvalitet ...kansje du skulle "opploadet" bilde så du kunne få litt bedre kvalitet ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by ZeIn hmmm... hvor lang tid brukte du på den da....10.min. ?? hmm er en del feil men j gidd ikke legge meg opp i d...men en fin ide var d jo..;) men mangler litt kvalitet ...kansje du skulle "opploadet" bilde så du kunne få litt bedre kvalitet ;) Kansje du skal holde kjeft å tenke på at det finnes noen som ikke driver med dette 24/7, sånn som du... ;) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jaja, men ingen er like gode!!! øvelse gjør mester vet du! men jeg syns det var ganske bra jeg!stå på kris... jeg tror alle ville satt pris på om folk ikke dissa hverandre her.,,,,,,men isteden støtter hverandre og kommer med tips!!;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 LOL!!!. flippa ;) oki sry :rolleyes: skAL skjerpe meg jaja her er ivertfall min foreløpig er ikke ferdig OKi.legger.ut.den.ferdige.snart Tingen.er.jo.d.at.j.sletter.bildet.etter.j.har.lagt.inn.nytt.også,da Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 eeeyyy, zein......det er kun ET bilde per hode!! jeg skal la deg få fjerne posten din denne gang......kun ferdige mods, skal legges inn, hvis ikke kommer det bare til å gå i surr når jeg skal bedømme, så fjern posten, gjør deg ferdig og kom tilbake!! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ikke gjort så mye Og det er det du får gjort også...... Du leste kansje at det kun er et inlegg per hode... og resten blir oversett... synd det! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 oki j skal være ekstra snill her er åssen man lager diverse ting til bil dvs egne body kits og forskjellige ting Gå inn på turtorials der finner dere <ALT!!! genial den mannen ;) Turtorial Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 bra zein!! thats the spirit;):D :D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ja...sry.vil.ikke.bli,uvenner.her.heller..;) vi,liker,jo,alle,de,samme,tingene.hehe.:P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 joda, sant, sant.......jeg ser du har godt til inkjøp av nytt tastatur!!!hehe......:cool: :op :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Ja.og.må.bare.legge.til.at.hvis.dere.er.intrissert.i.KVALITETS.bilder...som.fks.bodykits.er.dette.en.genial.side....husk.og.rege.deg.du.kommer.aldri.til.å.angre..;) http://www.carandmodel.com nei.hehe.j.har.ikke.d.j."kopiere".bare.spacen.;).hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg