JHU Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Folkenz, hadde det ikke vært en ide med noen regler da... Let's face it... det trenger ikke bli mye igjen av den Toyota'n når man først begynner... og hvor går grensen.... hvis det ikke finnes EN pixel igjen av Toyotan blir det kansje litt drøyt? Da kan man jo bare legge inn et gammelt prosjekt på bakgrunden... og det blir vel litt feil? Og når det gjelder taksenking og sånt... så er det mye enklere å bruke "scale" en å gjøre det som i virkeligheten... bruke biter av taket som var der og lappe i sammen et nytt lavere.... Men er det bare jeg som savner regler så legger jeg ballen død... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 . Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Gidder ikke å kåle mer med bildet så her er mitt forslag. Det jeg har gjort er; senking, lakering, nye skjørt, ombygd front med catkiller, tona ruter, andre felger, tribals på siden og panseret ++ skjønte det sånn av vi ikke skulle diskutere her inne Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hehe.....bra gutta....jeg har min favoritt, men sier ikke no før finalen!!! men stå på! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hey bare lurer på en ting når er finalen og åsse voter man. ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Det der var en drittbil og PS på.. aaaaa ble gal til slutt :) slo i tastaturet:) hehe Orker ikke engang vise hva jeg gjorde.. men noe jeg er fornøyd med kan dere se her:) Bilde 1 Bilde 2 Men lykke til de som får det til :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 finalen er mandag, men hvis ingen fler en dette blir med, kårer jeg en vinner på dette grunnlaget Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Holder på med en.... men blir ikke ferdig før torsdag... må jobbe litt og ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 jeg driver også på.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 godt å høre.....stå på!gleder meg Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Holder også på å mekke no.. Tar litt tid skal det være flid gjort :P Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Mekket ferdig bildet nuh.. Tok en moderat styling.. Ikke så mye som synes godt, men men :) Lakket ikke siden de fleste andre gjorde det. Mods: Senking Lakking av felger Bygget om til 3dørs Netting rundt forbi Blinkers fått annen farge Tona vindu Monovisker ++ :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Da ble det til at jeg lagde noe allikavel.. er ikke så stor fornøyd men helt ok:) Orker ikke remse opp hva jeg har gjordt.. dere får se selv Kan nevne 1 ting.. det er at jeg har ikke senket bilen 1 mm engang;) modifisere hjulbuer er bedre:) EDIT: Fikset Spoilern Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ..hmm.var.fin.den... er bare en ting som er litt merkelig og d er den bak vingen ..den..er."LITT".lang. tror du ikke ;) den skulle kansje stoppet LItt før ...men ellers bra chop.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by ZeIn ..hmm.var.fin.den... er bare en ting som er litt merkelig og d er den bak vingen ..den..er."LITT".lang. tror du ikke ;) den skulle kansje stoppet LItt før ...men ellers bra chop.;) Joa.. men det er så mye hester i den bilen.. så den må ha MYE downforce:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg