Glacius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 NEI...j.er.ikke.sint...skulle.bare.se.åssen.dere.reagerte.. og.ja.j.vet.at.man.skal.modifisere...men.hvis.du.gjør. dette.på.et.Engelsk.FORUM..blir.du.enten.bannet.eller. får.ikke.være.med.i.compen. :rolleyes: og.ikke.si.meg.at.du.tegnet.den.SIDE.vingen.på.vingen.min.for.hånd.. ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Her er mitt forslag! Har ikke endra mye, men syns bilen ble litt tøff jeg!:D Fronten er fra en celica, bak spoileren er fra en Impreza... Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 jævlig bra folx....dere får vite vilke tre som går til finalen i løpet av uka, skal bare sette meg ned å studere bildene deres først!! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Mitt bidrag. Har forsøkt å holde den "realistisk" og ikke lesset på alt mulig dill. All stylingen er laget for hånd med detaljer fra forskjellige stylingkit. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 det var en bra laget front. kan du forklare litt hvordan du lagde den? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by ALJ_GSi det var en bra laget front. kan du forklare litt hvordan du lagde den? Spør du meg? I så fall er det en lang forklaring, men først laget jeg fronten helt glatt, deretter la jeg på elementer fra forskjellige kit. Luftinntakene er fra en Supra som jeg mistenker hadde en veilside fanger. Grøftelysene er ganske enkelt bare flyttet ned, og bunnen av fangeren er fra orginalbildet. Luftinntaket til IC'en er fra en Skyline med Blitz front og selve IC'en fant jeg på google. Totalt tok vel frontfangeren ca. 80% av tiden, så det var en del jobb. Har nok holdt på en 4-5 timer totalt, selv om jeg kanskje ikke var like effektiv hele tiden ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Mitt bidrag: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR og det er faktisk ikke samme sideskjørt.. men hvorfor surve over at jeg har brukt et bilde du har sett tidligere? det er faktisk det ps-modding går ut på... Å MODIFISERE!!! og å modifisere kan bety å bruke deler fra andre biler.. og hvorfor surver du ikke over AXi0N da, som har helt lik front som deg? noe jeg faktisk IKKE har.... Jeg tok dem fra en Mazda 6 på som han også sannsynligvis har gjort.. tok ikke FRA han:)... helt forskjelligt det.. Brukte også mazda 6 lyktene.. synes de er fete.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 FSR: Pokker den bilen var finfin du..:) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Marvil FSR: Pokker den bilen var finfin du..:) Takk, takk! :cool: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Her er min oppdaterte versjon grunnet at j har vært syk i 2 dager og var ikke helt frisk til å lage den skikkelig jaja her er min bil ... jeg har 1:M3 speil 2:Senket den 3:Blå tonede ruter 5:Litt dekor 6:FARGET.BILEN.HVIT 7:satt.på.en."GULLwing".dør Håper den faller i smak.. er ikke min beste modd men ikke min værste heller :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Jeg trodde det sto klart og tydelig, at det var kun ett bilde man skulle bidra med...? Er det bare jeg som ikke har fått alt med meg her.. eller er det bare å "pøse" på med mod, etter mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ehh.vis.du.sjekker.er.dette.det.ENESTE.bildet.j.har.lagt.inn.:D og,j.har,bare.oppdatert.d.gamle Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ....det blir stilig... Vant norgesmesterskapet i PS... på tredje forsøket...! :rolleyes: Skal vi kutte ut denne oppdateringen her, og kun legge inn når man er fornøyd selv?? ;) Vi kan vel heller kjøre en runde med komentarer etter fristen har gått ut...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ET BILDE PER PERS, mener nå jeg. før heller kjøre flere runder som til slutt ender opp i en finale Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg