svein p Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Tenker på å bygge meg en garasje. Men frykter at jeg ikke får den "stor" nok, pga nabotomt og komunen. Men nedenfor huset,så har jeg tenkt å ordne parkeringsplass,pga at hovedvannledning og kloakk til byggefeltet går der. Så jeg får ikke sette opp garasje der. Men kan vel sette opp et eller 2 slike skap som garasje? Går vel en normal bil i en slik? Får eventuelt godsnakke med noen naboer først,men regner med at de ikke bryr seg om det. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamDodge Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Det tror jeg du kan glemme med en gang, for det første så er de så smale innvendig (2,44) at en ikke får opp døra etter en har kjørt inn. Deretter så må en søke komunen om byggetilatelse om en skal lagre slikt på sin egen eiendom lenger en 3 måneder. Tror ikke de er så keen på slikt på en privateiendom, er masse regler som kommer inn med reguleringsplaner og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Ok, trodde jeg hadde tenkt ut noe smart nå da men.Får vel tenke videre da. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Ikke noe problem å plassere en bil inne i en skapbil (Størrelse på bil spiller selvsagt en rolle). Jeg kunne fint å rundt Fiestan og gå inn og ut når jeg fraktet den fra hytta og hjem hit. :thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Er vel ikke noe problem med bredden hvis man setter inn ei dør akkurat der bildøra på førersida er. Da kan man jo bare åpne den før man kjører inn, så får man plassen man trenger for å komme inn og ut av bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg