MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hvorfor er det forandret til det? blir mer uryddig syns jeg.. sett tilbake til sånn det var, er mitt råd:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hvorfor er det forandret til det? blir mer uryddig syns jeg.. sett tilbake til sånn det var, er mitt råd:P midtstilt tekst? det er da bare designet her som er midtstilt? teksten er fortsatt venstrestilt, og synes det er fint slik jeg :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 midtstilt tekst? det er da bare designet her som er midtstilt? teksten er fortsatt venstrestilt, og synes det er fint slik jeg :) nei. eller topican inne i underforumene er midtstilt. viss du skjønner? det blir litt rotette syns jeg:P kanskje bedre når ejg venner meg til det men:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøffe Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Enig. Veldig uoversiktlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja det ble litt rotete Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Gå tilbake til den gamle venstrestilte teksten, var mye enklere å holde oversikt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Ja, hva er dette for noe tull? Trodde det først var PCen som hang litt jeg, var visst ikke det. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Enig, det så særdeles rotete ut med midstilt tekst, mulig å endre tilbake til venstrestilt? (Ser at ikke alle underforumene har midstilt, Mediaforumet har fortsatt venstrestilt). Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaavardPYA Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Synes også det var veldig rotete med midtstilt tekst! Siter Ford Granada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Det er ikke meninga at det skulle være sån :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg