sandersen Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 En rød strek... hva skal jeg gjøre med den`?! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Selg den. Kjøp en blå Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 for dyr... + at vi beveger oss inn på ukjente områder der.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Syns du bør ta deg råd til det jeg. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 jamen... jeg er jo sivilarbeider jo :| Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 En rød strek... hva skal jeg gjøre med den`?! holde nåla nærmest mulig :D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Det er også et alternativ jeg må tenke nøye mellom, men i og med at jeg ikke har lappen med er jeg skeptisk til at jeg må utelukke herav dette også :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hvorfor har du en rød strek når du ikke har lappen? Det du må gjøre er å registrere deg hos nærmeste trafikkstasjon, fylle ut noen papirer og vente i noen timer, så blir du kalt inn til intervju. Du får da et skjema til som må fylles ut og basert på svarene der så avgjøres det hvilken farge du skal ha på streken. Regner med at du skal ha gul strek. Reodor F, di forumhore.Kom deg på banen og informer stakkaren. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hvorfor har du en rød strek når du ikke har lappen? Regner med at du skal ha gul strek. Reodor F, di forumhore.Kom deg på banen og informer stakkaren. :D Gul strek er mopedlappen Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ingenting annet og gjøre er og få inn mere kunnskap. prøv og klipp den over for og se om ørene virkelig faller av Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Mange nyttige innspill her nu, men det har seg slikt at denne stråken har blitt mer orange over natten! kan det ha noe med at jeg har hatt lappen før ? funka ikke og klippe den eller, den er ikke så synelig Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Når streken begynner og bli orange så må den overhales.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ASJ... det jeg var redd for... mye kommer dette til og koste da ? :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Du må bare kjøre fort nok til at den blir blå. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ASJ... det jeg var redd for... mye kommer dette til og koste da ? :( Lavprismetoden er og kjøpe et spann med oljemaling og rett og slett male den rød igjen. Husk på begge sider! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg