sandersen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 den er der når jeg lukker øynene og når jeg går ute i mørket etter kl 12:00 da svermer den rundt med et rart sikksakk mønster Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Å gå ute i mørket etter 12 er forbeholdt de med AYS. (Advanced Yellow Streak) Så legger jeg merke til at diverse oppadgående individer blander sammen tråd og strek. Dette er jo ikke i tråd med trådstarters første innlegg og regnes som et steg langt over streken. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 herregud jeg ler meg ihjel:ahahahhaha: Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 den er der når jeg lukker øynene og når jeg går ute i mørket etter kl 12:00 da svermer den rundt med et rart sikksakk mønster Prøv og finne et mønster i mønsteret. Da kan du etterhvert klare og fange den. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 er det kanskje litt sånn som på tven utn signal Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Så legger jeg merke til at diverse oppadgående individer blander sammen tråd og strek. Dette er jo ikke i tråd med trådstarters første innlegg og regnes som et steg langt over streken. Dette regner jeg som et angrep direkte mot min egen opphøyede person, og vil tas opp som en disiplinærsak på neste styremøte i Flåklypa Racing Team. "Skal FRTs medlemmer kunne tre inn og moderere moderatorene?" Da vil vi også få bukt med at moderatorene sletter krangletråder som styreformannen har blandet seg inn i. En slik hang til sletting kontra stengning er jo helt i strid med styreformannens, altså Reodor Fs, ønske om å bli totalitær forumhore onfiredevi Denne strekdiskusjonen minner meg forresten om en mattelærer jeg hadde på ungdomsskolen under tegning av matematiske figurer på tavla. Han het altså Ydersbotn og tegnet en rett linje på tavla: Yders: -Hva er dette? Vi: -Det er en rett linje lærer! Yders: -FEIL! Det er en tegning av en rett linje!!! Etter dette ble diskusjoner med Yders aldri de samme. Vi var dømt til å tape... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 jaja... mulig det er for tidlig etter en dårlig kveld, men hva faen prater dere om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Iallefall ikke prikken din.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Jeg har jo ingen kontroll over hva som skjer med streken, tror det er en ny type mutant strek, eller om det er en tråd? det er usikkert, rett var den ivertfall.. har ikke sovi så mye i natt siden prikken (mutant streken) kommer tilbake med jevne mellomrom, har sett et mønster i dette nå og skal drøfte et ultimatum med prikken neste gang den dukker opp.. EDIT: Big news Jepp det var som jeg trudde, var bare en stakkars forvirra "l" i puberteten på vei til og bli en "i" derfor var det bare en naturlig fase i livet dens med og utvikle seg til først en . før den går inn i neste fase i livet, så nå alle sammen hva har vi lært? vi skal ikke skue bokstavene på øhh.. fargene, og ta dem alle under 1 kam, med litt godsnakk går det seg til! han mente ingenting vondt med sin merkelig oppførsel var alt naturens gang. Jeg derimot må si meg veldig heldig for å ha tatt del i utviklingsfasen til "i'n" hvordan i'n egentlig blir till.. veldig lærelikt, håper og det har vært til mye lære for dere! Hvordan jeg kommuniserte med streken er noe meg og "i'n" som han så snart er valgte og holde hemmelig. Konklusjon: Ser du en rød strek, ignorer den! gjelder til alt. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Konklusjon: Ser du en rød strek, ignorer den! gjelder til alt Det har jeg alltid gjort. Det bruker som regel bare å være juks Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Stemmer det at staten innfører forbud mot røde streker f.o.m desember 07? Hvis dette stemmer,så flytter jeg til sverige! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Mener dette bare var signalrøde da de skal bare brukes i trafikkskilt, men anbefaler alle uansett og bytte til gule før den blir oransje. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Stemmer det at staten innfører forbud mot røde streker f.o.m desember 07? Hvis dette stemmer,så flytter jeg til sverige! Det vil i så fall få store følger for VW-folket: Kom dere på banen einser-lovers! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Dette regner jeg som et angrep direkte mot min egen opphøyede person, og vil tas opp som en disiplinærsak på neste styremøte i Flåklypa Racing Team. "Skal FRTs medlemmer kunne tre inn og moderere moderatorene?" Da vil vi også få bukt med at moderatorene sletter krangletråder som styreformannen har blandet seg inn i. Blir det disiplinærsak her så må desverre moderatorene innføre en "Pervez Musharraf". Denne strekdiskusjonen minner meg forresten om en mattelærer jeg hadde på ungdomsskolen under tegning av matematiske figurer på tavla. Å trekke inn gamle, og sikkert pensjonerte, mattelærere er å gå så langt over streken at vi er glad den gikk over i diskusjon om i og forhåpentligvis videre utvikling av denne undervurderte bokstaven. Angående forbud av rød strek, (Ikke les: Tråd) så vil BF jobbe hardt for at dette ikke skal skje. Vi tror det kan komme kraftige reaksjoner fra opposisjonen og advokatstanden, men har foreløpig ikke registrert at det har kommet slike sterke reaksjoner. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Blir det disiplinærsak her så må desverre moderatorene innføre en "Pervez Musharraf". Det ville i så fall bekrefte mine mistanker om at dette er en sammensvergelse som har forgreninger inn i de innerste kretser av BFs toppledelse: Flere røde streker samlet på ett brett skal man lete lenge etter... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg