CoilOver Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Årsaken til at jeg lurer på det, er at jeg holder på å utdanne meg innen den retningen. I forbindelse med det så lurer jeg på om det er noen her som kan fortelle hvordan det er å jobbe som industrimekaniker? Hvordan er en typisk arbeidsdag? Er det tunge løft av og til på vanskelige plasser, eller har dere hjelpemidler og nok hjelp? Takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Kommer jo helt ann på hvor du jobber, men du kan bare gjøre deg kjent med storslegga...for den bruker vi mye. Hvis verktstedet er godt, med kraner og bord, så blir ikke arbeidet tyngre enn du ønsker det selv. Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Er gode helsemessige krav, og man sliter seg ikke ut. Er ikke utdannet som industrimekaniker, men har jobbet som det. Ble mye sveising/maskin. rep på meg.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg