primal Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 i sta var jg på maxbo på ørebekk i fr.stad, gikk inn bli og fornøyd inn og leverte tegninger med mål på vær plate jg skulle ha, de sa dette er ikke noe problem og fixe, jg sier så så bra og hjelper han med og bære sponplata til platesaga. han sitter med tegningen og måla forran seg og kapper de 6 platene jg skulle ha til den nye basskassa.. går blid og fornøyd ut og legger alt i bilen kjører hjem til han far og skal begynne og sette dette sammen for prøve montering av alt. da de 4 veggene var satt på skulle jg sette på topp og bunn, tror du faen ikke de var 2,5mm for smale:angry: nå er jo de stengt og gidder ikke vente til mandag så da får kassa bli mindewre enn planlagt. er bare så forbanna irriterende att når du spør om de kan kappe for og få det til og være 100% rett og riktig så blir det feil alikevell. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 2,5mm spon klarer du vel å skru til? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 2,5mm spon klarer du vel å skru til? :p hehe morsjom u;) skal være rette plater skal ikke se ut som er brukt kapp plater som u har fått kasta etter deg se3:P så nå må jg ut og kappe selv... off.. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Off, det er synd på deg gitt.. Kappe noen plater da gitt.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Off, det er synd på deg gitt.. Kappe noen plater da gitt.. Det der er jo bare latterlig av deg. Han gikk inn i butikken og betale for målene, og det ble feilkapp. Hadde blitt irritert du også om du hadde dratt på rema og handla en sixpack øl og funnet ut at alle flaskene var halvtomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaudi Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja mener du må få det du betaler for når du en gang får noen (profesjonelle) til og gjøre det dra tilbake på mandag og få de til og lage en ny Siter Nissan 200sx s14 Goobilen Daihatsu Charade 1,0cs Pendlerbil Mazda 323 1,6i Bilen te Dama:) X:Audi 200 20vturbo. Opel Omega 2,0i Opel Rekord 2,2i.Suzuki Alto 0,8sOpel kadett 1,8gsi Peugeot 405 Sri. Audi 80 Rsr.Opel Senator 2,5i. WV caddy+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Akkurat det samme skjedde med en kammerat ;) blei litt grinete han og! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hvis to av platene er 2,5 mm for korte i ene enden så kan du korte inn de to andre slik at de passer bedre sammen. Ei god rasp kan gjøre jobben dersom du ikke har et annet redskap til å ta bort de små millimeterne med. Bruk fantsien! NB! Hadde du brukt byggningslim så hadde du ikke trengt å tilpasse de to platene. Limen ville fyllt i sprekken for deg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja mener du må få det du betaler for når du en gang får noen (profesjonelle) til og gjøre det dra tilbake på mandag og få de til og lage en ny der feilen somregel ligger.. mye skole ungdom og andre som får jobb på slike plasser,bare de er service instilte. vært ute på service på slike sager rundt hele sørlandet. mye! brukerfeil blandt brukerene(ansatte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Kjipt når sånt skjer. Opplevde selv det samme for et års tid siden. skulle lage en høyttalerkasse til å ha i en båt. Betalte for å få skjært ut platene. På monter tror jeg dete var. Der var vell de fleste måla feil med en milimeter og to på ale delene. Brukte lim som utvider seg. Så fikk den greit nokk sammen. Har nå opplevd være feil en det før. For ganske mange år tilbake nå. Så byggde jeg noen hjemmehøytalere. skulle få laget noe plater til å feste diskantene i. Var på en lokal kjøkkenprodusent. jobben var fort gjort den og skulle koste en heil grei summ. ukene gikk, ingenting skjedde. så reiste jeg ned en dag. Sjefen der kom med masse unskyldninger. De hadde jo ikke begynnt en gang. Så skulle han fikse dette her selv da (han viste jo nesten ikke hvordan maskinen funka en gang). bruk en stor avansert fres hor han bare fyllte inn tallene. Kommer hjem skal sete i elemente. Hullet var jo allt for stort. målte det, da var det nesten 2 mm feil. I tileg så ble det nesten dobbelt så dyrt som avtalt. De nekta å lage nye til meg og pengene fikk jeg helle ikke igjen. Nå sist når jeg kjøpte mdf til gulvet i bilen. så fikk jeg også plata delt opp på mål. så jeg skulle få den inn i baksetet. da skulle det være 3 like store deler og litt avkapp. Ingen av de 3 delene var akuratt like store. til den bruken jeg skulle ha. Så betydde det ikke så mye. De 2 som skjærte ut platene var sikker rundt 18 år begge to. Så lenge de de tar på seg å kappe platene for deg og i tilegg tar betalt for det. så burde de også ha kvaliserte folk til å gjøre jobben. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hvis to av platene er 2,5 mm for korte i ene enden så kan du korte inn de to andre slik at de passer bedre sammen.Ei god rasp kan gjøre jobben dersom du ikke har et annet redskap til å ta bort de små millimeterne med. Bruk fantsien! NB! Hadde du brukt byggningslim så hadde du ikke trengt å tilpasse de to platene. Limen ville fyllt i sprekken for deg. Mvh Pål takk men har fikset det, ble bra, får sjekke ut golf3 em phaser under prosjekter;) Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Kjipt når sånt skjer. Opplevde selv det samme for et års tid siden. skulle lage en høyttalerkasse til å ha i en båt. Betalte for å få skjært ut platene. På monter tror jeg dete var. Der var vell de fleste måla feil med en milimeter og to på ale delene. Brukte lim som utvider seg. Så fikk den greit nokk sammen. Har nå opplevd være feil en det før. For ganske mange år tilbake nå. Så byggde jeg noen hjemmehøytalere. skulle få laget noe plater til å feste diskantene i. Var på en lokal kjøkkenprodusent. jobben var fort gjort den og skulle koste en heil grei summ. ukene gikk, ingenting skjedde. så reiste jeg ned en dag. Sjefen der kom med masse unskyldninger. De hadde jo ikke begynnt en gang. Så skulle han fikse dette her selv da (han viste jo nesten ikke hvordan maskinen funka en gang). bruk en stor avansert fres hor han bare fyllte inn tallene. Kommer hjem skal sete i elemente. Hullet var jo allt for stort. målte det, da var det nesten 2 mm feil. I tileg så ble det nesten dobbelt så dyrt som avtalt. De nekta å lage nye til meg og pengene fikk jeg helle ikke igjen. Nå sist når jeg kjøpte mdf til gulvet i bilen. så fikk jeg også plata delt opp på mål. så jeg skulle få den inn i baksetet. da skulle det være 3 like store deler og litt avkapp. Ingen av de 3 delene var akuratt like store. til den bruken jeg skulle ha. Så betydde det ikke så mye. De 2 som skjærte ut platene var sikker rundt 18 år begge to. Så lenge de de tar på seg å kappe platene for deg og i tilegg tar betalt for det. så burde de også ha kvaliserte folk til å gjøre jobben. vet er utrolig dårlig av mange firmaer der kun de som jobber der har lov til og betjene sagen når u selv vet u kan bruke den bedre enn de.. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg