kaiove Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hvorfor er 360 godkjent med opp til 140 hk og maks 17,3kpm mens 340 bare er godkjent med opp til 100 hk og maks 13kpm? Såvidt jeg har forstått er understell og bremser helt likt på 340 og 360 utenom 360glt da.. Har muligens planer om og bytte min B19A motor ut med en B23A i min 340.. Kan noen forklare meg hvorfor det er sånn? Er det noe jeg ikke har forstått:confused: ? http://www.volvocars.no/NR/rdonlyres/CAB22732-5971-45F2-8BC3-46F06BBB2957/0/godkjenteproduktendringer.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Det er ihvertfall sperre i 360 da, og da sannsyneligvis en bedre bakaksling(?) Vet ikke om det er noe mere enn det som er annerledes egentlig Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Såvidt meg forstått er det likt driverk på disse bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det er sperre på 360 men ikke på 340 det er 100% sikkert, så noe forskjell må det være Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det er ingen sperre i bakakselen på 360. Men den spinner på begge hjula likevel, sannsynlighvis pga delt bakaksel. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Tja, etter fyller du olja på diffen vil den ikke spinne på begge hjula lengere;) *angrer på at jeg fyllte på olje* Er fordi det er annet opplegg på mellomaksel i 340 kontra 360, tåler rett og slett ikke så mye Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.