Tobben1222 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hva plasseringer pleide dere her på forumet å få når dere begynnte?:P bare lure sånn i vilden sky:P kor lenge har dere kjørt? Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Taka i løp nr 1 (første sving, første heat) Taka i heat1, 2 løp (2 sving) Teknisk flagg i heat 2, sist i heat 3, men kom i mål!! Fullførte alle heat i løp 3. Taket i løp 4, men kom til C-finale, ledet denne men ble kjørt av banen. Hadde vel 2 eller 3 C finaler i det første året jeg kjørte. Ble mindre taking og flere finaler etter hvert. Startet i -88 da jag var 18 år, kjørte fulle sesonger fram til 1995. Beste plasseringer er 5, 7 og 7.. alle i Molde faktisk. Og en 5 plass samenlagt i Midt-Norsk 2dagers cup. Rekner ikke med klubbløp her nå da. Kjørt litt sporadisk etter dette. Kommer tilbake neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 klubbløpet fikk jeg 3. plass og vannt første ordentlig løpe jeg kjørte på hønefoss 5. mai i bcj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Jeg begynte å kjøre bc da jeg var 19. Har kjørt 6 løp. Rett i senior klasse. Alle løp med den samme volvo 240, bortsett fra franskmannen jeg kjørte på hakavika:) 1 løpet: Klubbløpet til Modum og Sigdal 06. Leda c-finale men glemte at det var 5 runder, så jeg svingte inn i depo etter 3 runder glad og førnøyd, helt til jeg så de andre dure videre:) 2 løpet: 2- Dagers Sølvcross på Kongsberg 06. 3 plass åpen klasse. 3 løpet: 2 dagers på Sigdal 07. St Hans crossen. 4 plass åpen klasse. 4 løpet: Elverum festivalen 07, her endte det på taket. Brutt. 5 Løpet: Storløpet på Hakavika 07, i fwd for første gang. En citroen bx:P Denne holdt bare opp startstrekka i 1 heat så sa forstillinga takk for seg. 6 Løpet: Klubbløp Modum og Sigdal 07 åpen klasse. 3 plass i bilcrossen, og 4 i bakkeløpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 startet sesongen med full pott etter 2omgang med ukjent bil på ukjent bane, delte bil med svigerbror og han taka så da gikk det til skogen neste løpet gikk det bare ræva og mista god-opelen jeg hadde fått i konf. etter det har jeg kjørt diverse opel med no finaler. også masse bfinale og et par a-finaler med volvo 244 som jeg var ''smart'' nok til å kjøpe på bud. den bilen er pyton. æsj.. men har en til volvo som er kvasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg