Gå til innhold

Råeste Annonsen Ever

Ranger emnet

Turbokassa

Anbefalte innlegg

HAHAHA :hammer

hvis dette er sant, så er det virkelig synd på stakkar'n..

Dette er jo nesten så gæli, at det ikke kan være sant da.. :P

vanskelig for å tro det egentlig.. hehe

han får jo også er jævla til utgift på bilen.

prisen på bilen måtte jo øke med over 21 000 fordi han ikek viste at man måtte betale 1kr pr tegn etter 160 tegn i annonsen. :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleksvest som jo er påbudt å ha i bilene i dag følger det jo selvfølgelig med. Skal si jeg ble glad da kona kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å ha denne på hver gang jeg kjørte bilen, følte meg like teit hver gang. Ja det var et nedverdigende halvår.

:drunk:
Jeg fikk kjeft av kona i dag, hun likte ikke at jeg snakket med fremmende personer i telefonen, vær så snill å late som vi er gamle kjente når du ringer angående bilen.

Føler jeg begynner å få taket på dette Finn.no greia, husk at bilder selger, det står det å lese i Finn.no's egen reklame

I den forbindelse har jeg tillat meg å høre på de som har greie på dette og legger ved et bilde av tre av mine drikke kompiser som jeg synes er veldig fint, siden jeg ikke har flere av bilen. Vær grei å ikke fortelle dette til noen, vist kona får greie på dette blir det ei helsikes huskestue, hun liker ikke at jeg omgås disse tre personene, kan ikke forstå hvorfor? kan tenkes den litt dristige T skjorta til han ene blir litt mye.

40_-1176372590.jpg

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider