Gå til innhold

Hva er en ganske strøken 740 tic verdt?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått tilbud om en rimelig strøken 740 turbo. Er vel gått i overkant av 210.000km. Mener det er en F motor som står i. Er ikke sikker. Kan være ET også for alt jeg vet. Er ihvertfall chippet. Turbo + er også montert sa eieren.

Er rødt interiør. 100% orginalt bortsett fra strøkne r-sport trekk. Turbofelger er også med.

Den har volvo orginal styling. Senket 35-40mm og har hijackers bak med kompressor. Elektriske vindu x4, sentrallås, setevarme, el.speil, m46 kasse. Nylig byttet clutch.

Hva er ca prisen på den bilen her? Husker ikke modell.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei, er HELT umulig å anta noe pris uten å se åssen bilen ser ut.. etter å ha gjort alt det jeg har gjort med min bil, har jeg funnet ut at interiør, utstyr, farge, motor osv(sen lh2.4 er jo et stort pluss for nybegynner!) har minimalt å si igrunnen.. det viktigste er at bilen er godt holdt, fin i lakken, lite rust osv osv..de tingene der er viktigere enn en eledig sliten blåsemotor som er klar for fjorden..er ikke SÅ dyrt å hive oppi en frisk FT/FK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ft eller fk motor og selve bilen er grei(lite rust og grei lakk) og resten av bilen som understell og lignende er greit så rundt 35 tusen kanskje.. Er vanskelig uten å se bilder og mer info. Turbo+ er forresten ikke noe som bør dra opp prisen..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så prisen er antatt til rett over 30k altså? Er så å si 0 rust på den. Ingen riper,bulker ellernoe. Den er hvit også.. :P

Interiøret er rødt ja. Da mener jeg dashbord, dørtrekk. Setetrekkene vet jeg ikke da det er r-sport-trekk på dem nå.

Er som sagt usikker på hvilken type motor dette er, men den er helt flekkfri. Ingen ulyder, minimalt med oljeforbruk, bruker rett under litern på langkjøring(Finkjøring).

Fikk et tilbud av han som eier den på 20.000kr inkl dump og justerbart t.trykk.

Hvis jeg isåfall skulle kjøpe bilen, er det noe jeg kommer til å ta vare på ei god stund ja. Ikke bare bruk og kast objekt.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider