Gå til innhold

matepumpe

Ranger emnet

Magnum

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik jeg har hørt det flere steder skal orginalpumpa i tanken gi nok til 4-500hk. Var forresten innom kjøkkentema og sjekket at målene på den er lik orginalt. Så det sto at det kan være nødvendig med mindre justeringer. Men den er kliss lik fysisk. Ble litt obs på det etter jeg lurte butcher til å kjøpe biltema dynamo. :D

Fant et ekonomi trimtips på ms-nordic.tk forumet. Biltema har hovedpumpe til Audi S6T til en rimelig penge. Vet ikke hvor mye gamp det er i S6T, men jeg skal prøve ut den neste gang. Husker jeg ikke feil målte vi ytterdiametern til 43mm.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIC pumpa skal levere en hel del, og blei anbefalt da jeg snakka med "delesjefen" på volvo om det..

men jeg har kjøpt inn ei fødepumpe som egentlig er til Corvette:) skal levere en hel del, i og med at det er til V8. pluss at den passer rett i tanken og kosta ikke stort :)

ACDeco med andre ord..

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chall, må ikke du glemme at en turbomotor skal ha MYYYE mer suppe på 1.5-2 bar f.eks, enn hva en vanlig sucker skal, som altid går uten overtrykk..så hadde ikke tatt det for god fisk som hovedpumpe jeg hvertfall!

*skody, døm selger jo M5 pumpe og på biltema, men når en ser på delenr, så er det samma pumpa som på 316:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider