Kristoffer1986 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Biltema har fått inn en ny polermaskin, som koster 500kr, og den er på 1200w,og turtallsområdet er 600-3000 o.p.m. Noen som har noe å si om denne? (Og er det std.mål på pads, noe det sikkkert ikke er...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Ser nesten helt lik ut som Best Tools maskinen, men den er på 900watt da. Sikkert biltema som har kjøpt inn samme maskin og skryter på seg 300 watt til:P Hvis ikke kan den jo være et godt alternativ til den, da best tools maskinen er akkurat litt for svak til grov arbeid. Best tools maskinen koster 299 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Målet på pads har jo lite å si. Bare å kjøpe ny backing plate det. Det er jo verdt å prøve den for bare 499,- Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Ja, det er verdt det siden den er så billig.. Få be gubben kjøpe en, og si den er fin til å polere båten med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Greit nok å bytte den, men maskinen har m14 utv.gjenger på akselen, men kjøper jeg en plate fra statene, så har vel ikke de kommet så langt at de bruker metriske gjenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Bakplaten er WAY to stor på den biltemaen, så en mindre en MÅ kjøpes. Putestørrelse har ikke så mye å si, jeg foretrekker egentlig litt mindre puter, føler jeg har mer kontroll på hvor på lakken jeg driver og knoter da. Halvmeter med pute så er trykket i midten, og resten av puten bare sauser produkt rundt og lurer deg til å tro at du har vært der. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg