Hisap Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Helvete! Trur du ikke jeg får jobben jeg søkte på for en god stund siden 2 uker etter jeg har kjøpt drømmebilen. 2 UKER! Har ikke fått vognkortet enda så må den bort pga jeg trenger pickup av noe slag.... Å få jobben var noe bra men at bilen må bort har ødelagt hele sommeren... Håper på at lottorekka går inn snart så jeg kan beholde gliset... Om noen er på utkikk etter bil så ta kontakt med en motvillig selger (meg) :shake :shake Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hvorfor i svarte finner jeg ikke en brukbar jobb ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Høyere boligrente !!! DET ER AKKURAT DET VI TRENGER!!!! (ironi) Spesielt for en som meg som ha lav inntekt og høye utgifter.. Norge A/S.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Høyere boligrente !!! DET ER AKKURAT DET VI TRENGER!!!! (ironi) Spesielt for en som meg som ha lav inntekt og høye utgifter.. Norge A/S.. Men fin avatar har du... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 I dag på jobb skulle jeg slå ned et slags rør nedi en sekk med noe kjemisk støv greier. Hold ganske langt nede på slegga og slo. I det jeg slo havna fingrene mellom slegga og det røret :P Nå har de to ytterste delene på langefingeren og den ytterste delen på pekefingerne på høyre hånd blitt dobbelt så stort :P Ikke spør hvordan jeg fikk det til, jeg fikk det til og sånn er det. :) Det er i hovedsak langefingeren som lider mest. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Men fin avatar har du... :D Ja den er fin den=)=)=).. Ikke min da men..desverre Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Skulle tro at en jurist var inneforstått med at syting og sutring er samme ord på to forskjellige dialekter.. Ellers er det varmt. Og sent.. Bare for å sutre om noe liksom. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Ja den er fin den=)=)=).. Ikke min da men..desverre Nei, men den er min. Ligger hjemme i paavente av montering paa prosjektvogna :D (sorry for manglende bruk av norske tegn og signaler, men jeg er paa ferie i Kroatia. Burde jeg kanskje benytte anledningen til aa klage paa varmen...) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Nei, men den er min. Ligger hjemme i paavente av montering paa prosjektvogna :D (sorry for manglende bruk av norske tegn og signaler, men jeg er paa ferie i Kroatia. Burde jeg kanskje benytte anledningen til aa klage paa varmen...) alt 0229 =åalt 0230 =æ alt 0248 =ø :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 alt 0229 =åalt 0230 =æ alt 0248 =ø :) Det der har jeg aldri faatt til aa funke. Ikke denne gangen heller, her jeg sitter paa en utendoers Internett-kafe blant palmer og andre buskvekster i utkanten av Dubrovnik mens en mild bris fra vest kjaertegner mine oereflipper :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Det der har jeg aldri faatt til aa funke. Ikke denne gangen heller, her jeg sitter paa en utendoers Internett-kafe blant palmer og andre buskvekster i utkanten av Dubrovnik mens en mild bris fra vest kjaertegner mine oereflipper :DIkke hvis du husker å smelle på Num-lock og holder alt-knappen nede helt til du er ferdig med å taste nummerene heller? Og,det skrives alt0229 forresten.. ikke noe "space" imellom.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ikke hvis du husker å smelle på Num-lock og holder alt-knappen nede helt til du er ferdig med å taste nummerene heller? Og,det skrives alt0229 forresten.. ikke noe "space" imellom.. ć ĺ ř Nei, det funka ikke.... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Den JÆVLA norske Post og Tollvesen som har brukt over to uker på å få Pioneer spilleren min fra Oslo til Bømlo!! Det tok 7 dager fra USA til Oslo!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Argh, 600 folk som ringer pga 1 lite program som ikke virker. Blir gal! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 "jeg er så feit" "føler meg som en blåhval" bah lei av jenter som sier de er så store men er tynn som en tannpirker.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg