Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet

Juristen

Anbefalte innlegg

• Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :P

Har funnet diverse torrent på mange av platene, men de virker ikke!

Skal se om jeg får CDON til å skaffe. Liker å kunne fysisk holde platene :P Kommer forøvrig ny plate neste i november tror jeg det var, Back to Tennessee..

Så vil jeg suttre litt over at jeg har matteprøve i mårra <_<

synd du ikke var på dyrsku'n for tre uker siden, der hadde dem egen stand med country/danseband, mener bestemt jeg så cd med billy ray cyrus der, men er ikke lett å vite hvor det er å få tak i.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!

Hvorfor må alle trekke linjer?!

Hun er forøvrig også en relativt god musiker (til tider da vertfall).. Hva de gjør på fritiden holder jeg meg for god til å bry meg om..

Det var kun hinta til Miley's utseende,mann... Billy er dyktig han. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun hinta til Miley's utseende,mann... Billy er dyktig han. :)

Hehe :P Akkurat det skal man vel ikke klage på nei :D

synd du ikke var på dyrsku'n for tre uker siden, der hadde dem egen stand med country/danseband, mener bestemt jeg så cd med billy ray cyrus der, men er ikke lett å vite hvor det er å få tak i.

Skal nevnest at jeg ikke hører på alt av country, og minst mulig danseband :P Men Billy har jeg virkelig fått smaken på!

Så vil jeg suttre litt, å si at jeg har sagt mye dumt og mye offtopic i dag, så herved permiterer jeg meg selv fra bilforumet frem til slutten av uka:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte å klage litt..

Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å skaffe platene til Billy Ray Cyrus? Det har plaga meg lenge!

Også vil jeg syte og klage litt over at ingen respekterer han som musiker! Hver gang jeg hører på det, så kommer noen å spør "hvem er det?" jeg svarer Billy Ray Cyrus, så får jeg slengt dritt om Hannah Montana og diverse mot meg.. er det faen ikke mulig å respektere at jeg hører på musikken til en som spiller i en disney-serie?!

Ingen grunn til å slenge dritt om Cyrus. Har du hørt den sexye stemmen til dattera hans, Miley Cyrus når hun får lov til å snakke på originalspråket. Dyp og hes som en prostituert sigarettrøykende kvinnelig bryggesjauer :D

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å slenge dritt om Cyrus. Har du hørt den sexye stemmen til dattera hans, Miley Cyrus når hun får lov til å snakke på originalspråket. Dyp og hes som en prostituert sigarettrøykende kvinnelig bryggesjauer :D

som oftest autister av noen metall-karer som klager på country og andre sjangre som cyrus f.eks, dem tar vi selvfølgelig ikke høytidelig, det bør heller ikke du gjøre.

Idag vil jeg klage på at jeg har lyst på annen motor i 200'n, men BT gir ikke etter selvfølgelig:( = må kjøre med 2.0 gasser.

Hvorfor kunne det ikke vært lov med mye mer ombygning slik som i sverige? har lyst på trimma turbodiesel eller v8 med trekant-kammer og rakrør!:doh

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som oftest autister av noen metall-karer som klager på country og andre sjangre som cyrus f.eks, dem tar vi selvfølgelig ikke høytidelig, det bør heller ikke du gjøre.

Idag vil jeg klage på at jeg har lyst på annen motor i 200'n, men BT gir ikke etter selvfølgelig:( = må kjøre med 2.0 gasser.

Hvorfor kunne det ikke vært lov med mye mer ombygning slik som i sverige? har lyst på trimma turbodiesel eller v8 med trekant-kammer og rakrør!:doh

Hæh? biring i en bensinbil? Nå er det noe alvorlig gæærnt fatt!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? biring i en bensinbil? Nå er det noe alvorlig gæærnt fatt!

hehe, så ille er det jo ikke felgen, men jeg syns som jeg har sagt tidligere at diesel er en god del grommere(HVIS du trimmer det litt) Men nå har jeg bestemt meg, blir nytt prosjekt til våren... 123 300tdt, snakker vi å snuse på 2 bar?!:=)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gele i håre og rollon i ræva, det er det homseguttene har når di skal spille fotball.

ska vær så satans fin på håre når de ska ut på ban uansett i hælvetta om dæ regna så skal de homses opp

Det kan jeg forklare!

Fotball er en klasse sport. den mest likte i hele verden. Tiltrekker masse folk. også fine damer. ergo, man vil se bra ut for damene;) derfor en strikk, håret litt bakover med litt voks. strømpene litt høyrere opp;)

På banen er man i tøffe taklinger og det er den sporten det er flest skader i så ikke kall det en homse sport.

Er alltid masse finer dame å kikker nå vi spiller:) hehe...bruker strikk og voks jeg og!!

you see?

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte over fotball. Den mest fanatiske sporten ever, og med flere millioner eksperter trygt plassert foran tv-skjermer og på pub...
Og da vil jeg syte over at det er reklamepauser i MotoGP og F1,men ALDRI midt i en fotballkamp... selv om de går i tusentall i forhold til motorsport. :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får sitere en kjenning av meg, 22 mann som løper ei kule, og hopper sammen i dusjen etterpå.... kan det bli verre?

neida, syns fotball faktisk er helt greit...

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider