Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil sutre over at hvert enda forbanna av de 28 stingene i hånda mi klør på omgang... Antisutring: Jeg kjenner lang- og pekefingeren min igjen. :happyhappy:

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sutre over at toppen/toppakingen min er sprekt på bmw'n. Og er vel typisk at den havarere akkurat etter jeg har betalt forsikring og årsavgift.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sutre over at orginal forgasseren til Golf2 er noe innviklet dritt.

Har byttet vokstermostat og chokehus, og etterpå fant jeg ut at feilen var noe helt annet:violin:

 

Samtidig vil jeg bare få sagt at jeg er glad for at jeg ikke har måttet bruke en krone på deleforgassere..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare må ytre min frustrasjon over elendige muttere på viktige ting som blir runde pga tidenes tann, og så er de som oftest nesten umulig å få tatt av, evnt så må man ødelegge no annet for å faktisk få den av..

 

Det var min sutring, har ikke så mye å sutre over forutenom helsa for tiden, men er jo på bedringens vei den og egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil sutre over at vegen her i bingen suger, den er latterlig. Så er jeg frustert over at nedsliping av en s123 tar femten år:angry:

 

så er jeg mest av alt sur på alle sosser som finns, rosa hårbånd, brunpudder osv. håper dere blir kasta på bålet..dere er så ekle at foreldra deres skulle vært anmeldt for voldtekt.:sick

 

takk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sutre over at orginal forgasseren til Golf2 er noe innviklet dritt.

Har byttet vokstermostat og chokehus, og etterpå fant jeg ut at feilen var noe helt annet:violin:

 

Samtidig vil jeg bare få sagt at jeg er glad for at jeg ikke har måttet bruke en krone på deleforgassere..

Da skal jeg høyne deg et hakk og si at Pierburg-forgasseren til Benz'en min,som er en 123 200T, er hakket forbi innviklet dritt. Den er rett og slett teit. Alt er super-forvansket.. Måtte støpe om venturien og maskinere om vakuumstemplet for å få noe som helst av respons i børsa... Med litt flaks tok jeg den ned ca en liter på mila i samme slengen..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sutre over jævla gamlinger som kommer å klager at bilen ikke kan stå å gå på tomgang (akkurat satt meg inn i bilen å startet den)

 

Artig når han 2 gang kommer å klager , å han enda ikke tar hintet.... skulle jaggu låst døra... bryte seg inn i bilen mens jeg sitter der å snakker i tlf

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sutre over jævla gamlinger som kommer å klager at bilen ikke kan stå å gå på tomgang (akkurat satt meg inn i bilen å startet den)

 

Artig når han 2 gang kommer å klager , å han enda ikke tar hintet.... skulle jaggu låst døra... bryte seg inn i bilen mens jeg sitter der å snakker i tlf

 

Hvor lenge satt du der og skravlet på tomgang?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, utifra min tlf logg så ikke lenge....

 

 

Jeg kommer ut i bilen ,setter meg inn, starter den. så ringer tlf (dog trykket jeg på feil knapp, så ble ubesvart ) 10:54

 

Da gikk også min kompis inn for å kjøpe røyk , noe han glemte...

 

Første gang gamlingen klager......

 

10:55 ringer kompisen min opp igjen , å da er det andre gangen gamlingen står å klager på at bilen står på tomgang...

 

Så han har klagd 2ganger på 1minuts tomgang

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår