Tony Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg vil sutre over at den jævla bilen min er en strømtyv.. Surt å kjøpe et nytt batteri igjen! FAEN:knock: Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Topppakning på subarun har røket!!! Faen. Må ut med hele motoren for å få bytta. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg vil sutre over at jeg er født så sent på året, helt uti september. Nå sitter jeg her med en del jevnaldrede kompiser med lappen, og jeg har en bil i garasjen enest. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 jeg vil sutre over at vær jævla måned når stipendet kommer så tar det en halv time med å betale regninger også står jeg igjen med 250kr som forsvinner på å reise hjem. ikke ei krone har jeg til overs så jeg kan få sammen knallerten. om jeg har hatt den så har jeg jo kunnet spart noen kroner. siden morfar betaler bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Det er alt for lite syting og sutring for tida. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Det er alt for lite syting og sutring for tida.Nei,bare samler opp,for å ta de siste ukene. Satan å dyrt det er å ringe England... Pokker å dyrt bensinen er.. Jeg MÅ henge snurre på Benz'en,den går som en dass.. Helvete ta Avinor og alle deres lakeier... datasprut koster penger,fa*n... brannsår - migrene - magetrøbbel = fa*den i svarte heite hule... Bedre? :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Nei,bare samler opp,for å ta de siste ukene. Satan å dyrt det er å ringe England... Pokker å dyrt bensinen er.. Jeg MÅ henge snurre på Benz'en,den går som en dass.. Helvete ta Avinor og alle deres lakeier... datasprut koster penger,fa*n... brannsår - migrene - magetrøbbel = fa*den i svarte heite hule... Bedre? :) MYE bedre! Hehe... For øvrig får man bruke sommeren til å kjøre som faen i Rælingstunnelen, for i månedsskiftet august/september er det slutt: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3605095.ece Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 faen den jævla moppa starter ikke.. men er sansynligvis tennplata så skal bytte den vis jeg greier.. om jeg jeg får den til å starter er noe annet faen.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 MYE bedre! Hehe... For øvrig får man bruke sommeren til å kjøre som faen i Rælingstunnelen, for i månedsskiftet august/september er det slutt: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3605095.ece kan jo forsatt dra på opp da.. du har vel bil som greier det å? Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Nei,bare samler opp,for å ta de siste ukene. Satan å dyrt det er å ringe England... Pokker å dyrt bensinen er.. Jeg MÅ henge snurre på Benz'en,den går som en dass.. Helvete ta Avinor og alle deres lakeier... datasprut koster penger,fa*n... brannsår - migrene - magetrøbbel = fa*den i svarte heite hule... Bedre? :) Ikke så rart jeg trodde du hadde pakka på deg trefrakken da... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Faen det er kjedelig uten bil! Skjønner ikke hvordan dissa miljøhippiene klarer det... Gleder meg til Onsdag da jeg får henta nybilen.... Tiden går så himmla sakte! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 - Innbrudd i bilen min, spilleren er borte, og jeg må låse meg inn på passasjerside (pga. at låsen ble dirka og herpa), for så å kjøre rundt UTEN musikk!! - Ingen vil kjøpe russebilen vår! - Jeg kom opp i muntlig eksamen i 3MX (matematikk) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ikke så rart jeg trodde du hadde pakka på deg trefrakken da...Jeg driver å lager hybel 6 fot under... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 kan jo forsatt dra på opp da.. du har vel bil som greier det å? Nei, det har jeg ikke, bilen er ikke særlig sprek. Men sykkel som klarer det, det har jeg ;o) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hmmm...har jeg noe å syte om...? Skavvise'...ny bil, huset for meg selv i en måned, mulig dame på gang, bildeler på vei, feriepenger... Oh, ja...jeg er på jobb...og bensinen er horedyr :/ :/ Forøvrig en jævlig morsom tråd ;D Kom på noen ting å klage over: *høy skatt *folk som ikke kan kjøre i rundkjøring...det er IKKE vanskelig, og den neste som nesten smeller inn i meg fordi de kutter i rundkjøring, får juling med en softis-maskin! *folk som parkerer nærme inngangen på Kiwi på Høyda...gi FAEN i å bare slenge bilen inn der det er plass...en Yaris trenger ikke to plasser, selv om du er 96 år og skal handle melk! *folk, spesielt den eldre garde, som ikke ser ut på veien før de kjører utpå...det skal ikke være nødvendig for meg å bremse fra 80 til 40 fordi du skal manøvrere Merca di ut på veien. *og neste syklist som sykler over gangfeltet...stor sjanse for at jeg klipper deg rett ned, låner det som er igjen av hemoroidehumperen din og skader deg litt... ...DET var godt :D Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg