tin tin Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 jeg trenger hjelp til å montere høytallere foran på avensisen min og ingen har faan ikke tid til å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Faens kukkrektor på skolen min som absolutt skal holde hele klassen igjen til neste fredag når vi egentlig ikke har en dritt å gjøre, og er ferdig med eksamen, blir så forbanna...! Ellers så ble HELE sommerferien min ødelagt når jeg fant ut at siden jeg skal til Alanya 2.juli til 16juli jeg går glipp av: - 3 bygdefester - Rudskogen :( - Piteå. Faen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ellers så ble HELE sommerferien min ødelagt når jeg fant ut at siden jeg skal til Alanya 2.juli til 16juli jeg går glipp av: - 3 bygdefester - Rudskogen :( - Piteå. Faen. Tror nok du overlever der nede også...? ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe, joda ser fram til sydenturen, er ikke det, men hadde planlagt å dra til Rudskogen i år (kjøre nedover) men neida.. får ta det til neste år :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 satan hvor dårlig jettaen min går ... jevla slappe de 90 ponnyene som gjemmer seg godt inne i blokka en plass >,< å fan at bilen skal vere så lav at når jeg har parkert oppå en fortauskant så må jeg gå ut å løfte den av får ikke å rive av frontfangeren når jeg skal dra derrifra (og jett hvordan jeg fant det ut) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-313- Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 jeg trenger hjelp til å montere høytallere foran på avensisen min og ingen har faan ikke tid til å hjelpe. Da burde det jo ikke være noe problem! Hvis det ikke er noen som ikke har tid til å hjelpe mener jeg. Ting å klage over... Muntlig eksamen til mandag for meg når 7 stk i klassen slapp unna. Sverigetur i morra for å handle inn til Hove, men feriepenga er ikke kommet inn enda. Ellers så er det jo sommer! Da har i hvert fall jeg nok å klage over! -Det er alt for varmt! -Sol som blender meg absolutt hele tida! -Mygg og andre insekt! -Være konstant solbrent! On the brightside: Hove og utepils, livet er ikke så værst allikevel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Noen ganger stuper jeg kråke mens jeg tisser. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 jeg er sulten, men gidder ikke lage mat! :( Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Noen ganger stuper jeg kråke mens jeg tisser. For og få en 360graders halvstikk på vinklinga? ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 For og få en 360graders halvstikk på vinklinga? ;) Både ja og nei... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Har akkurat kjøpt GTA IV på PS3... Men får ikke lov til å spille fordi dama skal høre på musikk! :helpme: Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Har akkurat kjøpt GTA IV på PS3... Men får ikke lov til å spille fordi dama skal høre på musikk! :helpme: Dump dama! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Dump dama! Hvem skal da kjefte meg huden full da jeg legger 20 000+ i bilstereo eller andre duppeditter til bilen min? Hvem skal klage på lav bilen min er? Hvem skal nevne hver dag at jeg er en idiot som tok bort hengerfestet? Hvem ellers skal marinere dashen min med fotmerker? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hvem skal da kjefte meg huden full da jeg legger 20 000+ i bilstereo eller andre duppeditter til bilen min?Hvem skal klage på lav bilen min er? Hvem skal nevne hver dag at jeg er en idiot som tok bort hengerfestet? Hvem ellers skal marinere dashen min med fotmerker? Ser ikke helt problemet.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Liker ikke gresset uansett hvilken side det er på jeg... Bare trøbbel med dem uansett... Og det sier jeg som har samboer og hele pakka... :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg