Rabies Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kvinnfolk er generellt syke. De har en medfødt infeksjon som gjør dem uta av stand til å tenke logisk. "Vi har ikke råd til å bytte motor i bilen nå!"(?!) Hva er det for noe tull?;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 hater kristin halvorsen og resten av regjeringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kvinnfolk er generellt syke. De har en medfødt infeksjon som gjør dem uta av stand til å tenke logisk. "Vi har ikke råd til å bytte motor i bilen nå!"(?!) Hva er det for noe tull?;) Hehe, fulgt av "Jeg så en kjempe fin sofa i dag på veg hjem fra jobben, koster bare 25 000!":roll: Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Oh...en liten sytings til... Linni Meister er så ufattelig, ubeskrivelig, utrolig D U M! Ho stod neppe først i køen da IQ-bussen tok turen forbi...ho lå vel under 5-6 dudes...kan noen ta livet av ho? Med spade? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 kan noen ta livet av ho? og du er smartere enn henne ser jeg......? :puke: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg må sutre over at når jeg ENDELIG har fått motoren i Land Rovern til å gå, så ryker bensinpumpa. Og for å ikke nevne at når løpsbilen gikk som f.... i helga så MÅTTE bakakselen ryke Puuh... :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 og du er smartere enn henne ser jeg......? :puke: Vel, jeg vet at "sludder" ikke har noe med været å gjøre, og at London ikke ligger på Svalbard... Og den stemmen...bah! Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Vel, jeg vet at "sludder" ikke har noe med været å gjøre, og at London ikke ligger på Svalbard... Og den stemmen...bah! Kan jo tenkes at det var skuespill... for øvrig så hater jeg washera eller hvordan i svarte det staves.. Og hvor blir det av sommeren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Har litt for mye å syte over. Skulle ønske noen andre kunne dele det med meg :P Akkurat i dag: Søkte lærlingjobb hos Maritime Hydraulics. Formannen sa at jeg hadde god sjangs på jobben, men nei. Sjefen mente at læretiden ble for lang. Fikk avslag på søknad hos NOV Mobilen ramla ut av lomma, og ned i dassen mens jeg pissa. Etterpå måtte jeg fiske den opp og den slår seg av hele tiden nå. Med andre ord må jeg ha en ny mobil. Jeg har ingen jobb lenger Klarer ikke å få til læreplass noen sted Livet suger, men jeg lever fortsatt, selv om det av og til ville vært greiere å bo i himmelen der man slipper sånt pes :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Kvinnfolk er generellt syke. De har en medfødt infeksjon som gjør dem uta av stand til å tenke logisk. "Vi har ikke råd til å bytte motor i bilen nå!"(?!) Hva er det for noe tull?;) hadde gubben min kommet med den hadde jeg svart ''Når skal vi hente den?'' Må forsåvidt klage å syte over at jeg har mista lappen.. jævla kjipt.. :( Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Mobilen ramla ut av lomma, og ned i dassen mens jeg pissa. Etterpå måtte jeg fiske den opp og den slår seg av hele tiden nå. Med andre ord må jeg ha en ny mobil. Ditt første skritt på veien til et bedre liv bør være ei bukse med lommer som holder på mobilen når du står oppreist. Eller står du på henda og pisser? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Kan jo tenkes at det var skuespill... for øvrig så hater jeg washera eller hvordan i svarte det staves.. Og hvor blir det av sommeren?? Det stod på da jeg kom på jobben...stemmen skar noe jævlig i hodet :P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ditt første skritt på veien til et bedre liv bør være ei bukse med lommer som holder på mobilen når du står oppreist. Eller står du på henda og pisser? Av og til :P Neida, hadde skjorts med veldig liten lomme som allerede var full så jeg hadde mobilen i lomma i genseren. :P Og nå er mobilen offisielt død, den går ikke på lenger :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hadde jeg mista mobilen i dass mens jeg sto å pissa hade jeg fader meg bare skylt ned og casha ut på "Idiot Innbo" forsikringa eller bare kjøpt en ny... Tanken på hvor den har vært for å så drive å gni den opp etter øret. damndamn Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg er syk! Rennende nese, tette bihuler, vondt i hodet, svimmel, kvalm, ingen matlyst, kald, varm, svett... STAKKAR MEG! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg