Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

hadde gubben min kommet med den hadde jeg svart ''Når skal vi hente den?''

 

Må forsåvidt klage å syte over at jeg har mista lappen.. jævla kjipt.. :(

 

Kondolerer:( Vet ikke hva jeg hadde gjort uten lappen.

 

Men ang. motoren så skal jeg arangere en liten protest-aksjon i morra og handle simons eksos og masse meguiars-kliss:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Antisutring: Kjekt å sjå at motorsykkelen, så skulle absolutt kjøre forbi meg med ca en halv meters klaring, nesten krasja i en mamma hest, pappa hest og en liten baby hest rett etter den den neste bakketoppen. Takk..

Men er jo litt surt å fylle 70 liter bensin til 13,59 kr\l når du er student.

Pluss alle avgiftene på øl, mat, veier og snus.

Kan ikkje akkurat sjå at eg får så møkje tilbake på dei, skulen og lærerene er til å grine av, fått ny bomring rundt hele haugalandet og allikevell er eg med å betale for at Stoltenberg, Halvorsen og Haga kan sitte å diskutere private annligende på tv, konstant. I nyhetene, tabloid programmer, spørretimen på nrk, kanskje vurdera å gjere noke for den norske stat for en gangs skyld.

Hvis det blir krig, ikkje forvent at eg reise til oslo for å verne stortinget, nei når det blir slutt på oljen stikker eg til sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sutre over følgende:

 

- At det regner

- At garasjen er så full av dritt at jeg ikke får plass til bil der.

- At jeg aldri blir ferdig med å pusse opp hjemme

- At jeg ikke har ferie før 7.Juli

- At 98oktan koster nesten 14,-

- At E85 koster ca. 9,50.-

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... Jeg trengte denne tråden i dag.

 

Vil sutre over følgende:

- Altfor mye å gjøre på jobb

- Sur dame siden jeg aldri er hjemme

- Drittvær, vil ha SOL så jeg kan cruise og mekke utendørs

- Får ikke kjørt bilen min pga jeg bare sitter på jobb

- Alle eneboliger der jeg vil bo er så DYRE

- Bensin er blitt DYRT

- Har brukt opp skattepenger, bonus og feriepenger før jeg har vært på ferie.

 

Edit: VIL OGSÅ KLAGE PÅ DEN JÆVLA BYBANEN DE SKAL LAGE I BERGEN. Lager faen KAOS over hele byen.

 

Kom også på at jeg vil klage på alt for mange IDIOTER med lappen som ikke kan kjøre bil. Når jeg cruiser i firmabilen har jeg bare SÅ lyst til å smelle inn i idioter som ikke gidd å kjøre riktig i rundkjøringer, og de som ikke klarer å holde vikeplikten, og de som bare vrenger bilen over når de skal bytte felt uten å sjekke om det ligger noen der, og de som ligger i 80 i venstre filen og sperrer for meg. :rockets

 

Puh... Da fikk jeg lettet litt på trykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt bidrag for i dag.

Jeg fikk endelig limt sammen lyktejusteringsklipsene som hadde knekt. Men da jeg skulle skru dem inn i lykta gikk de i enda flere biter enn de var før jeg limte dem sammen:S Nå må jeg få tak i nye klips, men bavaria klarer ikke å få tak i dem til meg, og uten dem får jeg ikke bilen eu-godkjent. Og jeg har frist til 1. juli:(

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes multilink forstillingen til Audi.

Faen ta svindlerene på Møller som skal ha 2000 spenn å bytte det enda det er en drøy times jobb.

Faen ta ferien og at ingen mekanikere som har tid til å bytte hjullager for meg.

Faen ta at alle "Garasje/Skru" plasser rundt Hamar er utleid.

Jeg vil ha garasje!!!!!

 

 

 

 

 

Oh detta var digg.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, når vi først er i gang..

 

Jeg og hater å måtte bremse helt ned før rundkjøringer der det viser seg å være totalt unødvendig, bare fordi noen undertrykte jævler med vegring for å bruke blinklys har funnet sin nisje for å være "sjef" over andre på hvertfall ett punkt.

 

Jeg hater også hver gang menn på 50 ikke klarer å skru av blinklysa, og fortsetter med blinklys i mangfoldige km.

Kjører jeg foran dem er det greit, for da blinker jeg frenetisk til høyre og venstre til de begynner å irritere seg og fort oppdager at de er like duste som meg.

Noen har tydeligvis ikke automatikk i at de slår seg av i motsatt sving?

 

Jeg irriterer meg over hvor mange som snakker i mobilen uten handsfree (mens de kjører). Selv om jeg ofte gjør det selv..eh

 

 

Men så koser jeg meg hver gang folk blinker med lysa fordi de tror jeg har fjernlys, men så har jeg bare greie xenonlys mens de kjører rundt med lommelyktpære.

 

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vi klage først og fremst over det helvetes pissværet jeg må se ut av vinduet hver dag, isteden for å være ute og nyte et skikkelig syden vær!!

 

Jeg vil klage over at den forbanna lange tiden en butikk må ta for å behandle en jævla jobbsøknad!!!

 

Og til slutt vil jeg klage over den tiden jeg må vente på at spaghettien min skal være ferdig!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gammle tørrpinner som tar en skikkelig nedlatende tone når jeg har spørsmål om noe, og når jeg prøver å forklare problemet så blir jeg konstant avbrutt av ting tullingen har sagt søtten ganger allerede... Til slutt måtte jeg bare rolig og greit be fyren om å dra til helvete og så legge på for å ikke klikke fullstendig:(

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår