Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Helvete!

Trur du ikke jeg får jobben jeg søkte på for en god stund siden 2 uker etter jeg har kjøpt drømmebilen. 2 UKER!

Har ikke fått vognkortet enda så må den bort pga jeg trenger pickup av noe slag....

 

Å få jobben var noe bra men at bilen må bort har ødelagt hele sommeren...

Håper på at lottorekka går inn snart så jeg kan beholde gliset...

 

 

Om noen er på utkikk etter bil så ta kontakt med en motvillig selger (meg) :shake :shake

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høyere boligrente !!! DET ER AKKURAT DET VI TRENGER!!!! (ironi)

 

Spesielt for en som meg som ha lav inntekt og høye utgifter..

 

 

Norge A/S..

 

Men fin avatar har du... :D

 

turbo_1.jpg

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på jobb skulle jeg slå ned et slags rør nedi en sekk med noe kjemisk støv greier. Hold ganske langt nede på slegga og slo. I det jeg slo havna fingrene mellom slegga og det røret :P Nå har de to ytterste delene på langefingeren og den ytterste delen på pekefingerne på høyre hånd blitt dobbelt så stort :P Ikke spør hvordan jeg fikk det til, jeg fikk det til og sånn er det. :) Det er i hovedsak langefingeren som lider mest.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at en jurist var inneforstått med at syting og sutring er samme ord på to forskjellige dialekter..

 

Ellers er det varmt. Og sent.. Bare for å sutre om noe liksom.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er fin den=)=)=).. Ikke min da men..desverre

 

Nei, men den er min. Ligger hjemme i paavente av montering paa prosjektvogna :D

 

(sorry for manglende bruk av norske tegn og signaler, men jeg er paa ferie i Kroatia. Burde jeg kanskje benytte anledningen til aa klage paa varmen...)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men den er min. Ligger hjemme i paavente av montering paa prosjektvogna :D

 

(sorry for manglende bruk av norske tegn og signaler, men jeg er paa ferie i Kroatia. Burde jeg kanskje benytte anledningen til aa klage paa varmen...)

alt 0229 =å

alt 0230 =æ

alt 0248 =ø :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt 0229 =å

alt 0230 =æ

alt 0248 =ø :)

 

Det der har jeg aldri faatt til aa funke. Ikke denne gangen heller, her jeg sitter paa en utendoers Internett-kafe blant palmer og andre buskvekster i utkanten av Dubrovnik mens en mild bris fra vest kjaertegner mine oereflipper :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg aldri faatt til aa funke. Ikke denne gangen heller, her jeg sitter paa en utendoers Internett-kafe blant palmer og andre buskvekster i utkanten av Dubrovnik mens en mild bris fra vest kjaertegner mine oereflipper :D
Ikke hvis du husker å smelle på Num-lock og holder alt-knappen nede helt til du er ferdig med å taste nummerene heller? Og,det skrives alt0229 forresten.. ikke noe "space" imellom..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du husker å smelle på Num-lock og holder alt-knappen nede helt til du er ferdig med å taste nummerene heller? Og,det skrives alt0229 forresten.. ikke noe "space" imellom..

 

ć

ĺ

ř

 

Nei, det funka ikke....

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår