VilleW Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Jeg vil syte over alle jævla som har dratt på sommerferi og har etterlatt alt forpulte papirarbeidet og ansvaret til meg! Jeg har ikke bedt om å plutselig få status som skiftleder for å si det sånn. Jeg er 20 år og jævli surrete og ukonsentrert også må jeg i tilleg tenke....møkkaferi!!!!! Alt jeg fikk var skrytemelding fra sjefen før`n stakk av. Takk skal du faan meg ha! Dette er vel strengt tatt en del av jobben? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-313- Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Syt: http://www.op.no/nyheter/article3665299.ece Anti-syt: Heey, jeg er i avisa :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Dette er vel strengt tatt en del av jobben? Nei. Det bare ble sånn. Arbeidsomhet blir belønnet med merarbeid. Men, jaja. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Syt: http://www.op.no/nyheter/article3665299.ece Anti-syt: Heey, jeg er i avisa :P er du den savnende 50 åringen hehehe :knock: Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 forbanna forpulte avgifter, jævla regjeringen kan ta dem alle skrevet på stenblokker og få dem dyttet opp i endpartiet. For min bil kunne jeg faen meg hatt en 2001 mod BMW M3 i Sverige!!!! Forbanna møkkaland! Flytter til Sverige så fort jeg faen meg kan! Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Arbeidsomhet blir belønnet med merarbeid. DET er en gammel sannhet det :D Men det går jo positivt utover deg selv "in the end" da Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg tissa og bæsja på meg i natt igjen, det var den sjette natta på rad. Det begynner å bli litt plagsomt. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg tissa og bæsja på meg i natt igjen, det var den sjette natta på rad. Det begynner å bli litt plagsomt. Er du sikker på at du ikke setter deg litt vel intenst inn i din ett år gamle datters situasjon nå? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Er du sikker på at du ikke setter deg litt vel intenst inn i din ett år gamle datters situasjon nå? Vel, hun er riktignok ikke ett år enda, men jo - det kunne godt ha vært tilfelle ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 begynte nesten å lure på om du juristen hadde spist en dårlig kebab... Hva heter vesla? :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg vil syte og sutre over at folk ikke kan lære seg at det heter "skjære alle over en kam". Ikke "slå alle under en kant" eller lignende. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg vil syte og sutre over at folk ikke kan lære seg at det heter "skjære alle over en kam". Ikke "slå alle under en kant" eller lignende. Det er mange veger til rom :D Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Er det lov å klage på at dere ikke har brukt en av di to eksisterende trådene? Anyway, jeg vil også klage på alle som syter når dem har mistet lappen. I tillegg vil jeg klage på alle som skriker ut "skriv norsk" nå det kommer ett innlegg på Ny-Norsk (til alle dere; bokmål er basert på Dansk!). Out! Eg prøver å skriv på nynorsk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Jeg vil gjerne syte over at det er for tiden altfor varmt å jobbe, å jeg jobber hver dag :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Anti-syt: Larkolluka 2008 gikk skitbra! Syt: fansatanhelvete, lenge til jeg er ferdig på jobb og TVen har paia... :P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg