Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet

Juristen

Anbefalte innlegg

Jeg vil syte og sutre over at en ikke navngitt "super moderator" slettet "Jævla Krekar"-tråden min på Stripa med kommentaren "søppel" uten å gi meg et eneste vink på forhånd. Jeg rapporterte ett innlegg og ba om at det ble slettet, fordi dette innlegget var direkte dårlig og rasistisk, og dermed ble like godt hele tråden slettet! Ærlig talt, hvorfor skulle jeg ønske å få min egen tråd slettet? Videre, hvis han mener at den er søppel, hvorfor har ikke han eller en annen moderator sagt noe tidligere? Tråden hadde jo eksistert i flere dager, så flere moderatorer må jo ha sett den ved flere anledninger.

Dette synes jeg er veldig dårlig av en som har tittelen "super moderator", og nok et eksempel på at moderatorene sletter i øst og vest uten tilsynelatende å være samkjørt.

EDIT: Jeg vil skryte av Dr_S som har "overprøvd" vedkommende, og gjenopprettet den aktuelle tråden :) Applaus, applaus.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Den store tråden for syting og sutring" er nå "Den store tråden for syting og skryting"!

Jeg kom til at det var for gæernt å ha en tråd som var full av syting og sutring, ettersom man av og til også kan føle behov for å skryte litt av noe eller noen.

Derfor...er det fra og med nå lov til å både syte og skryte. Go ahead!

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg vil syte over at det er fryktelig mange som oppretter tråder som det allerede finnes minst én tilsvarende av. Spesielt irriterende er det når det til og med er samme bruker som allerede har opprettet en tilsvarende tråd!

Søkefunksjonen er etter sigende en fin ting, og hvis man er riktig heldig, finner man kanskje til og med det man søker etter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte litt fordi jeg har hatt fjelldag i regi av skolen. De som går på fjellet fordi de har lyst må mangle noe i hodet.

Særlig vil jeg syte fordi jeg gikk feil, og istede for enkelt å gå dit jeg skulle, gikk jeg rundt fjellet..

Så vil jeg syte litt fordi Statens vegvesen er noen idioter når det gjelder underskrift av foreldre når man skal omregistrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil syte over at 5 dager etter jeg har byttet motor fra innsprut til turbomotor har jeg ei oljelekkasje/ståle på 5mm i diameter som jeg ikke aner hvordan kan ha skjedd

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider