Juristen Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg vil syte og sutre over at en ikke navngitt "super moderator" slettet "Jævla Krekar"-tråden min på Stripa med kommentaren "søppel" uten å gi meg et eneste vink på forhånd. Jeg rapporterte ett innlegg og ba om at det ble slettet, fordi dette innlegget var direkte dårlig og rasistisk, og dermed ble like godt hele tråden slettet! Ærlig talt, hvorfor skulle jeg ønske å få min egen tråd slettet? Videre, hvis han mener at den er søppel, hvorfor har ikke han eller en annen moderator sagt noe tidligere? Tråden hadde jo eksistert i flere dager, så flere moderatorer må jo ha sett den ved flere anledninger. Dette synes jeg er veldig dårlig av en som har tittelen "super moderator", og nok et eksempel på at moderatorene sletter i øst og vest uten tilsynelatende å være samkjørt. EDIT: Jeg vil skryte av Dr_S som har "overprøvd" vedkommende, og gjenopprettet den aktuelle tråden :) Applaus, applaus. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Syte litt over at bilen skal inn på eu-kontroll i morgen. Jeg bare VET de finner noe lurt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 "Den store tråden for syting og sutring" er nå "Den store tråden for syting og skryting"! Jeg kom til at det var for gæernt å ha en tråd som var full av syting og sutring, ettersom man av og til også kan føle behov for å skryte litt av noe eller noen. Derfor...er det fra og med nå lov til å både syte og skryte. Go ahead! Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 vil skryte av deg som fant på det :-P Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 vil skryte av meg selv, siden jeg ikke har vært med i denne dritt tråden før nå! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Vil syte over at en "kompis" flyr rundt og sprer piss om meg, og dette er en dude jeg har hjulpet opp av grøfta de siste 3 årene. Litt anti-syt: kveldens møte i Larkollteamet ble fyll, as usual...genial kveld :D Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Jeg vil syte over at det er fryktelig mange som oppretter tråder som det allerede finnes minst én tilsvarende av. Spesielt irriterende er det når det til og med er samme bruker som allerede har opprettet en tilsvarende tråd! Søkefunksjonen er etter sigende en fin ting, og hvis man er riktig heldig, finner man kanskje til og med det man søker etter! :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Jeg vil skryte av at når vi spilte fotballkamp, så skora jeg mål, men jeg vil syte over at vi i den samme kampen tapte.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 jeg vil skryte av alle de hjelpsomme folka her som legger inn masse smarte ideer. og jeg vil syte på alle de uduglige folka som henger seg opp i skrive feil for det at noen skriver feil eller bare har tenkt feil f u k c e r s hehe vett dette er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg vil syte meg over tråder som angår soting foran b-stolpene, ER DET PLASS TIL DISSE FELGENE?, og HVOR MYE SENK-tråder. Begynner å bli litt mange nå føler jeg.. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg vil syte litt fordi jeg har hatt fjelldag i regi av skolen. De som går på fjellet fordi de har lyst må mangle noe i hodet. Særlig vil jeg syte fordi jeg gikk feil, og istede for enkelt å gå dit jeg skulle, gikk jeg rundt fjellet.. Så vil jeg syte litt fordi Statens vegvesen er noen idioter når det gjelder underskrift av foreldre når man skal omregistrere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Fjellturer er koselig det! :) Jeg vil syte over at jeg ikke er 18 eller eldre. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg vil syte over at jeg ikke får gått på flere fjellturer ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 jeg vil syte over at 5 dager etter jeg har byttet motor fra innsprut til turbomotor har jeg ei oljelekkasje/ståle på 5mm i diameter som jeg ikke aner hvordan kan ha skjedd Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg vil syte over at jeg ikke eier en skyline :P ennå i allefall .P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg