Actros 8x8 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er så forbanna over at nesten hver gang man låner bort noe, så får man det igjen ødlagt:ex_machin Om du i det heile får det igjen.:angry: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Om du i det heile får det igjen.:angry:Enkel løsning. Ikke lån det bort. Lei det bort. Depositum er greie saker,og med en pris på 50 øre minuttet tatt fra det lånes til du har det igjen så er det ganske mange vane-lånere/gjengangere som går og handler seg eget veldig fort.. ;) Dog,hvis det er krise og de må låne det siden det er lørdag klokka 22.17 og intet er åpent; så bruker de det umiddelbart og leverer det sikkert rett tilbake,ergo koster det dem ikke stort. :) Da skal jeg gå on-topic og klage på at folk tror jeg kan reise gratis til de og skru i timesvis (midt i uka etter arbeidstid) og så klage på at jeg tar litt betalt... Ikke for timene,men for de jobbene jeg faktisk bruker mitt eget verktøy til å fikse "their mess". :angry: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er møkk lei av å føle meg som et vandrende medisinsk eksperiment!:angry: Først var det en svulst i armen som endte med operasjon og et møkkstygt arr, og i det rekonvalesensen var over fikk jeg noe skulderproblemer som bare har blitt verre og verre, og i dag dro jeg endelig til legen og fikk sjekka det her. Hele fem, ja 5!, kastanjestore betennelsesbyller rundt omkring inne i skulderen og en betennelse stikkende ut av en sene ved armhulen. Perfekt altså!:angry: Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg fikk FAEN ikke billetter til Metallica i dag!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ikke la foreldrene dine gi broren din hjemmekino! Pjokken på 13 KLARER ikke å skru av dritten <_< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Stripen mot venstre? hadde det enda vært så lett.. Høyre, venstre-mot eller fra deg, chip ned der, inn der eller bort der.. Er jo 100 forskjellige betalings terminaler jo.. må vel kunne bli enige om 1 som er lik for alle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Våkenatt er noe dritt. Jeg blir så gretten av mangel på søvn. Det var sytepunkt nr 1. Nr 2: Når et lager fult av ganske spesielle biler går opp i flammer, ref japan auto, hvordan i svarte helvette får diverse inkompetente samfunnsparasitter seg til og ytre noe så dumt som at "japser suger, kjør volvo!". Altså, hvordan kunne noe slikt være den raskeste sædcella? Gud så provoserende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har kjøpt moped, men har ikke lov til å kjøre på veien før til våren igjen.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Skulle ønske jeg kunne leke tannlege når jeg åpna sylinderen og tok en titt på stempelet på scooteren i dag, men neida. Får si "null hull" når jeg setter i nytt stempel. Det er slike ting som får meg til å hate de to årene med mopedkjøring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Fa** ta drømmebilen som aldri går og koster mer penger og ha ståendes enn i bruk ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Skryte litt; Fikk tak i Tiesto billeter gratis Sutre; Må ha kjøretime i dag :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 FAEN! I går ettermiddag fikk jeg vite at jeg ikke har jobb lenger enn ut neste uke. Engasjementet mitt blir ikke utvidet. I dag er jeg på jobb, og ikke så veldig motivert, kan du si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 FAAAAAAAAAEEEEN åssen i helvete kan 2498kr forsvinne fra mastercardet når det har vært ubrukt siden jul!!!!!!! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Bilen er nedgravd og må grave snøhule for og skru på bilen:( Stakkars volvoen, og meg da! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Diffrensialen røyk for annen gang på bilen, til og med når jeg sveiset så mye inni der at det er nok til å bygge et skip. Så nå står bilen nede i bakken før huset. Så får se om jeg rekker å sveise den på nytt. Hvis ikke tror jeg nesten ikke jeg gidder å gå på jobb i morra. Orker ikke ta 5 millioner busser, og vente i 500 år på å komme meg hjem. Ikke sveis sperre på 240, det holder ikke! Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg