JvhCossie Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 La den stå til neste år så er den rusta vekk Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Må få syte litt over den FÅKKINGS UENDELIGE strømmen av regninger... Fett som faen med kommunale avgifter, forsikring, strøm og 3 mnds garasjeleie når jeg endelig har funnet drita sjeldne gromdeler til bilen... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 (endret) Jeg vil sutre over folk som ikke klarer å blende ned i tide/evt ikke i det hele tatt. Det irriterer meg at endel mennesker faktisk GLEMMER disse ferdighetene iløpet av sommeren! Dette gjelder spesielt vogntog med altfor mange xenon 1000-metere. Utrolig digg å møte en sånn fjott med 8stk på full blast i øsende pøsende regnvær! Makan! Jeg hadde også tenkt til å klage litt på dårlige veier som gjør at stålplata under motoren min virkelig får kjørt seg, dette dropper jeg da det er min egen feil at jeg ikke har gjort som nordmenn flest og kjøpt meg suv. Endret September 22, 2010 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 klarte jeg FAEN meg å skaffe meg bot i fotobox og!!!!!!!!!! faen i helvett alstå! jeg veit jo så utrolig godt at den står der. finnes ikke ORD for hvor sure de pengene blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Forbanna koed.no klarer ikke å få sendt delene mine selv etter 11 dager?! må vel vente til langt ut i neste uke med å få de nå <_< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Jeg blir bare mer og mer frustrert når jeg ser folk parkere alle andre plasser enn på de selve oppmerkede parkeringsplassen. Isært på en dag som i dag hvor disse plassene er mer eller mindre tomme! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Liker dårlig at det nå har blitt satt opp brøytestikker ved veien her, og at det nærmes sludda når jeg kom hjem i dag. Da er det godt å tenke på at ventetida på lappen blir mindre og mindre :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 En ny Corvette ZR1 koster i USA 666000 norske kroner. Å innføre den i Norge koster over 1.8 mill! Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Må klage litt idag jeg også.... Ene pc-skjermen min kortslutta akkurat.. Sa pang, lyste opp hele rommet, så gikk sikringa. Artig opplevelse, men har egentlig ikke råd til å bruke penger på ny skjerm nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Faen, 20cm nysnø.Det var ikke det jeg ville ha idag. Ut å koste av bil.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg