slitenvolvo Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hater, vel misliker sterkt er vel mer korrekt, forumbrukere som lager pinlige rim på bil/stil og paraderer sin mangel på fantasi foran resten av forumet gjennom signaturen sin. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg irriterer meg over dem som kommenterer andres innlegg i en diskusjon uten å bruke Siter-funksjonen, da dette medfører at det kan være umulig å forstå hvilket innlegg vedkommende kommenterer. Jeg HATER dem som lager kø ved å kjøre for seint og dem som skaper trafikkfarlige situasjoner ved å legge seg ut uten å se for. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hater det merkelige vinterværet her i Haugesund. Det er kun is, så piggdekker en stor fordel når du kommer av hovedveiene, men problemet er at det er bare is på veiene noen få dager. Så du har 3 dager med is og 14 uten... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg er forkjøla og har vondt i halsen. Det hater jeg maksimalt. Jeg har vært hjemme fra jobben i dag, men de bortimot dødelige smertene i halsen (jeg er mann for pokker) gjør at jeg ikke kan nyte min sykdomsutvikling som jeg burde. Dessuten burde jeg sikkert ikke vært borte fra jobben. Flere saker venter på at jeg legger min klamme hånd over dem, og et par av dem haster sågar... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg vil klage på drittungene som sto oppe på en ås ved Støver og kastet store snøballer på bilene som kjører forbi på Rv.80, deriblant meg.. Det frydet meg stort å se dere løpe fulle av skrekk da jeg kom etter dere.. Vil også klage på at jeg ikke hadde på meg vintersko slik at jeg kunne løpe etter dere, ikke bare kjøre.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 irriterer meg over at jeg bor i en firemannsbolig og ikke kan gjøre hva jeg vil lenger^^, ikke har verksted, og bilen står hjemme i skien! FØKK! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palle-gafal Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Blir så sint når det skal bli forbudt med raketter til nyttårsaften 08-09. Vil klage på så høy skatt og bilavgifter. Så vil jeg klage på at så mye penger øses ut i hytt og pine til tulleting, og at folk skal få trygd uten å gjøre en dritt, når dem er heeelt frisk og i orden (vet om mange). Klage på at jeg har brekt armen, og ikke kan ut å kjøre sidelengs på nysnøen(måtte faktisk betale sykehusregningene selv) Så vil jeg klage på ekstreme feminister som på liv og død holder fast på at opptaksprøvene til marinejegerkommandoen og HJK/FSK er kvinnediskriminerende, pga at flest menn, og så få kvinner kommer inn. Er det noe som IKKE er diskriminerende, så er det her. Her er det akkurat samme krav til begge kjønn, dette er noe det aldeles ikke blir tatt hensyn til. Er også iritert over at det meste som er godt, er usunt og omvendt, og at jeg nesten alltid fryser på føttene. Syter også over at GPSn min ikke fungerer. Iriter meg litt at dem skal begynne å selge jule-ditt og jule-datt så tidlig på høsten. Selv om julebrus er godt da, og skulle vert i salg hele året. Men når det ikke er jul, kunne dem kallt det noe annet, bare 'resten av året-brus' for eksempel. Åsså skal jeg klage på at det går treigt å skrive på data, og at det er mer jeg ville sagt, men ikke gidder å skrive det akurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Ahhhhhh elsker mine ettermonterte Xenon som jeg i hele vinter skal bruke sammen med kjørelys OG fulltlys. Skal montere 50w xenon i alle lykter og kjøre med det konstant. Inkl ryggelysene. Haha! Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg vil syte og sutre for at det er alt for få som syter og sutrer i denne tråden. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg vil syte og sutre for at det er alt for få som syter og sutrer i denne tråden. da har du lite å sutre for. Får for mye trygd du da antagelig. Andre sosialklienter syter over at de får for lite. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg vil syte og sutre for at det er alt for få som syter og sutrer i denne tråden. Den har du venta lenge på! Likker foresten lignende svar i den andre to "store klagetråden"e ;) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 da har du lite å sutre for.Får for mye trygd du da antagelig. Andre sosialklienter syter over at de får for lite. Kjære, dumme deg - forstår du ikke at hele tråden er laget som en hån mot alle som syter og sutrer? Dessuten har jeg sagt tidligere at du ikke må prøve å være frekk, for du klarer det ikke. Hva gjelder trygd, er du trolig en del skritt nærmere den slags tjenester enn jeg er. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Irriterer meg stadig at over 90% av kristiansands beboere tror at man skal legge seg i den fila på E18 hvor det er minst trafikk... Lurer på om vi er værst i landet på dette området? Ja. Er nok det... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hater folk som nekter å bruke blinklys! Umulig å vite hvor dem har tenkt seg. Hater det når PS2 slutter å funke rett etter garantien har gått ut. Hater at jeg fått motorhavari akkurat når garantien på motoren har gått ut. Forbaska korte garantier!!!!!!! Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hater det når PS2 slutter å funke rett etter garantien har gått ut. Kjøpsloven gir det reklamasjonstid på inntil 5år på produkter som er ment å vare vesentlig lenge, og en PS2 er da ment å vare lengre enn 1år:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg