Gå til innhold

Bilder/historien av biler DU har krasja!! (bilder/film?)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Qee - det der ser ikke bra ut. Bilen blir vel kondemnert? Får du mye tilbake på forsikringa da?

Og venstre bakhjul så litt feilplassert ut.. :)

Jess den er kondemnert, hadde full kasko på den, men får nokk alt tilbake!! håper jeg da :rolleyes:

Venstre bakhjul traff fortauskanten først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Jess den er kondemnert, hadde full kasko på den, men får nokk alt tilbake!! håper jeg da :rolleyes:

Venstre bakhjul traff fortauskanten først...

Fyyy faaen Qee, der har du ikke hatt liten fart! Selv om skadene skjedde ved rundvelt, skjer ikke så kraftige skader i 20kmt for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil: Ascona B 2.0/SR

øvde på å ligge brei oppover grefsenkollen i oslo midt på dagen, midt i veien kom en eldre dame med puddel i snor.

måtte avbryte sladden for å ikke treffe dyret, så kom kontra på kontra til rattet ble slått ut av henda på meg, endte i grøfta.

resultat; bøttevis av kjeft fra kvinnfolket, "alle vet at en ikke skal gi gass midt i svingen"

+ bytte skjerm, frontplate, lykt, radiator, bærebru, felg.

(og senere ble det konstantert at rammevangen var helt skjeiv)

ser godt at det er noe skeivt på bildet:

rudskog1.jpg

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpedert av brunette:

p03.jpg

Nytter ikke å krangle med et vogntog om plassen:

c03.jpg

Gikk bare nesten galt

m07.jpg

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Kan jeg spørre hva du tenkte da du skjønte at dette ikke kom til å gå bra? Var du redd? Tenkte du "åååhvæææææ! Faen!!" eller rakk du ikke noe?

Jeg for min del tilhører "væææææ-faen"-kategorien. Kald og trygg i dramatiske situasjoner :)

EDIT: Satt på med en som rulla fire runder rundt i 80 km/t med en Rover i sommer. Den fikk omtrent noe av de samme skadene som bilen din. (Har bare bilder på mobilen) Hvor fort gikk det med deg?

Tilhører kategorien som sa "faen faen faen" til det smalt, og mens jeg hang opp ned i selven fortsatte jeg med "faen faen faen" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Fyyy faaen Qee, der har du ikke hatt liten fart! Selv om skadene skjedde ved rundvelt, skjer ikke så kraftige skader i 20kmt for å si det sånn....

Nå virka ikke speedometeret når jeg rant sideslengs heller da, og om det hadde fungert så kom jeg ikke akkurat på og se på det tongue.gif

men uansett jeg traff sikkert kanten i 45-55 km/t, men som sagt det er utrolig store krefter når bilen skal "bråstoppe" i den farten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kræsja alvorlig ennå, utrolig nok med min kjørestil og kjærlighet for smale kronglete veier.

Men, en liten bulk har det blitt. Det som skjedde da var at jeg tok en liten "omvei" endag, og kjørte gjennom et ganske øde skogsområde med noen hus her og der. Grusvei med IS er svineglatt.

Hadde ikke no stod fart, men ca 50-60 opp mot en bakketopp, og slapp gassen over med litt nedbremsing.

Da slår det meg "ÅÅÅÅ FAAEEEEEN!!!" Joda, en ganske krapp sving, rart at jeg ikke husket den så ofte som jeg har sladda rundt på den veien.

Kommer meg gjennom svingen på håret, rompa ligger langt ute og bilen kontrer og jeg får firhjulsskrens. Bilen har rett kurs ut av svingen, men den flytter seg da sidelengs også, og rett i autovernet.

hadde ikke autovernet stått der, så hadde jeg kunne kjørt videre uten annet enn et lite støkk.

Har også reddet meg ut av en lignende situasjon. På våt asfalt, langt høyere fart og en bakketopp hvor rompa slepper. Der kunne det godt endt i fjellveggen. Det skjedde fort men klarte å rette opp.

Golfen er altfor lett bak....

post-2226-13804852581221_thumb.jpg

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da en historie som utspiller seg tre dager etter at jeg hadde fått lappen. Min kjære far, som en ansvarsfull, kjedeli familiefar som han er hadde en helt standar Galant 2.0i med 4x4.. en virkelig sportsbil, nesten 3000GT i blodårene på den :D

Den dagen jeg kjørte opp var det is på veien, og det ble liggende i noen dager fremover. Første jeg gjorde etter å ha kjørt opp var jo å hente kompisene også var det ut å sladde litt i granna, dette var virkelig en god dag.

Og etter to dager med sladding var jeg jo blitt generelt verdensmester til og drifte med 4x4 på speilblanke vinterveier.

Så når dag tre kom var jeg så kjepphøy at alle svingene skulle helst alle svingene taes med rompa lenger frem så fronten, og i slutten av en kjempefin S-kombinasjon skjedde det som ikke kunne skje Nordnorgesmester i IsDrifting. Rompa kom litt lenger ut enn planlagt, og det ble en mer eller mindre nødoppretting med ville rykkninger i rattet. Rompa kom slengende andre veien, og rett i fortaue, dette resulterte da i at bilen gikk som et skudd rett fram.. men svingen var vist ikke helt ferdi enda, så slo salt med bilen. Eneste skadene på bilen var litt utbanking av venstre hjørne bak, og høyre framskjerm måtte byttes. Også litt grovoppretting innvendi av bilen, ende med at jeg kjøpte bilen av pappa.

Tro at jeg roa meg med lånte biler etter dette :rolleyes:

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Du cfn, jeg så en bil som var veldig lik din på Nordstrand i går. Det sto "black Jack" bak på den. Var det din bil jeg så?

nei, det var nok ikke min bil du så.

den (svarte på bildet) gikk i pressa for to år siden.

hadde heller ikke black jack...

og den andre Ascona'n min står stua vekk for vintern om det var den du mente.

stod det tilsalgslapp i vinduet eller? :D

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider