Gå til innhold

Bilder/historien av biler DU har krasja!! (bilder/film?)

Ranger emnet


Qee

Anbefalte innlegg

jaja har ikke kjørt så lenge, men litt krashing har det blitt...

værste er vel frontflippen med en 1'er vw polo...

Faren min har vraket stående på gården i et hjørne som et symbol på min kjøring siern ;)

(også er den litt delebil til min andre bil)

 

må dra og fixe noe bilder.. den ser utrolig fucka ut, med tanke på at den bare flippa fremover...

 

Storyen er litt hard kjøring og høy hastighet (ikke mer en 60-70 tror jeg), også kutta jeg en sving rally solberg style.. men så var jeg ikke solberg også hadde jeg ikke subaru heller, så da havnet forhjulet ned i en kant og der "stoppet" det, og ble revet av og bilen flippa frem...

 

bang også lå jeg på taket.. :)

tror jeg hverken sa eller tenkte så mye det gikk utrolig fort og stoppet utrolig fort..

 

(andre krashinger er bare å kjøre ned et par mopedister, men de trenger vi vel ikke fler av)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter rundt 4 år med lappen har man vel ikke kræsja en eneste gang :) (enda)

men tida FØR lappen? tja..

historien er som følger.

undertegnede og en dritings kartleser ute og kjører rally med en pug 305 GTX i eidskog. har vel 140 da jeg begynner å bremse inn mot et kryss.. ser rullegrusen på asfalten i krysset og tenker "her må man slippe bremsen om man ikke vil vrake".. joda.. hadde det vært så lett så. slipper bremsepedalen og oppdager til min store skrekk at bremsene slettes ikke slutter å bremse.. dem har hengt seg totalt opp. hastighet rundt 80 tenker jeg inn i T-krysset med kurs rett for sperrebukkene i betong. samtalen mellom sjåfør og kartleser var omtrent slik. Kartleser: "dit vil du ikke" Sjåfør (meg): "nei, men det er dit det går" Kartleser: "jepp, nå smeller det".

og så sa det kræsj bang flipp smell.. og bilen hoppa over noen betongbloker.. dro meg seg noen andre.. og stoppa mot et skilt.

 

resultat etter kræsj. Bulk i venstre framskjerm og knust venstre blinklys. ellers ingen synlige karroseriskader. motor og girkasse flyttet 15-20 cm bakover. forstilling flyttet omtrent det samme. eksosanlegg revet av og en bulk i gulvet bak førersetet.

 

bilder kommer bare jeg får scanna :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel fortelle om mine uhell og ...

Kjørte i ræven på en ny corolla i forrige uke... bøyde skiltet mitt..og trøkket fangeren min litt.. corollaen fikk bare to merker etter skruene på skiltet mitt i fangern og en stripe..

sånn går den når du e svimete om morgenen...

 

i tillegg har jeg kjørt i husveggen vår med speilet mitt:D

og rygget i en mur... + endel felgskraping:mad:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Jeg har ikke kræsja alvorlig ennå, utrolig nok med min kjørestil og kjærlighet for smale kronglete veier.

 

Men, en liten bulk har det blitt. Det som skjedde da var at jeg tok en liten "omvei" endag, og kjørte gjennom et ganske øde skogsområde med noen hus her og der. Grusvei med IS er svineglatt.

 

Hadde ikke no stod fart, men ca 50-60 opp mot en bakketopp, og slapp gassen over med litt nedbremsing.

 

Da slår det meg "ÅÅÅÅ FAAEEEEEN!!!" Joda, en ganske krapp sving, rart at jeg ikke husket den så ofte som jeg har sladda rundt på den veien.

 

Kommer meg gjennom svingen på håret, rompa ligger langt ute og bilen kontrer og jeg får firhjulsskrens. Bilen har rett kurs ut av svingen, men den flytter seg da sidelengs også, og rett i autovernet.

 

hadde ikke autovernet stått der, så hadde jeg kunne kjørt videre uten annet enn et lite støkk.

 

Har også reddet meg ut av en lignende situasjon. På våt asfalt, langt høyere fart og en bakketopp hvor rompa slepper. Der kunne det godt endt i fjellveggen. Det skjedde fort men klarte å rette opp.

 

Golfen er altfor lett bak....

 

Det der kunne minne meg mye om utvik racing;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smalt min mors nye mitsu space star for en stund siden, i et parkeringshus...Plutselig dukket en stolpe opp rett foran bilen...

Vet ikke om det var en blondine eller sollyset som gjorde at jeg ikke så rett frem men skader ble det, for 40k... Rakk ikke å ta noen bilder da bilen ble kjørt rett på verksted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da hatt mine uhell jeg oxo... min første høst med lappen skulle jeg på jobb en lørdags morra... som sagt dårlig tid som alltid... det hadde vært rundt 0 grader på natta... men jeg kosta nedover til jobb som vanlig med arbeids bilen til fadern. en corolla 90mod... gikk fint de første kilometerne, men så var det plutselig fult av is i en sving og jeg fikk kontraer så det holdt... klarte å rette meg sånn halveis inn trodde jeg helt til bilen starta og snurre en 3-4 ganger og flaksa med ræva ut i en fjellvegg i ca 120km/t

 

og med min første bil, en bmw318ia så leika jeg meg sinnsykt vinter'n som var... i løpet av vintern lå jeg i heia 3-4 ganger... men aldri noen skade =)

 

og siste smellen min var for noen uker siden... kjørte med blankslitte sommerdekk foran og vinterdekk bakk... drifta litt rundt om kring gikk som regel bra, men kom i et kryss sidelengs og bakdekka tok maks tak og fordekka bare seilam, det endte meg at jeg tok ene felgen min, innerskjermen (plast) og fronten... shit happens... hehe

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

har da hatt mine uhell jeg oxo... min første høst med lappen skulle jeg på jobb en lørdags morra... som sagt dårlig tid som alltid... det hadde vært rundt 0 grader på natta... men jeg kosta nedover til jobb som vanlig med arbeids bilen til fadern. en corolla 90mod... gikk fint de første kilometerne, men så var det plutselig fult av is i en sving og jeg fikk kontraer så det holdt... klarte å rette meg sånn halveis inn trodde jeg helt til bilen starta og snurre en 3-4 ganger og flaksa med ræva ut i en fjellvegg i ca 120km/t

 

og med min første bil, en bmw318ia så leika jeg meg sinnsykt vinter'n som var... i løpet av vintern lå jeg i heia 3-4 ganger... men aldri noen skade =)

 

og siste smellen min var for noen uker siden... kjørte med blankslitte sommerdekk foran og vinterdekk bakk... drifta litt rundt om kring gikk som regel bra, men kom i et kryss sidelengs og bakdekka tok maks tak og fordekka bare seilam, det endte meg at jeg tok ene felgen min, innerskjermen (plast) og fronten... shit happens... hehe

Bare lurer... Hvorfor vinterdekk bak ??

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

dette skjedde for en 4-5 år siden, og var egentli min 2-3 "kjøring".

Escort mk2, sveisa sperre, motor ca 130hk. 4xrally1000 foran (totalt 650w) prøveskiltene mine gikk ut om 1 time, så jeg var på vei hjem for å bytte bil, på vei hjemover så er det en 400m slette, 90`høyresving, 500m slette og 90`høyresving igjen! iallefall: foran meg lå det en mazda 626 type 94mod, den brant jeg forbi! lenger oppe så går det en grusvei som også går hjem! kjørte/sladda/herja bra der,på med fjernlysa, kommer over krøn (bakketopp) hva møter jeg der? joda, samme bilen jeg brant forbi tidligere. jeg må kaste meg opp i skråningen til høyre og sklir ned i bilen hans! knuser v.blinklys foran og avslutter med baklykta! (les:HELE v.sia hans) alt som skjedde med min var knerta skjerm og ekstralykt! skriver skademelding (bla bla bla). (skade for over 30k på hans, og 1000kr på min. dette var den gangen prøveskilter kosta 60kr døgnet ;) kjører irritert og forbanna på vei hjem, kommer rundt en slak v.sving, kommer sielengs og går rett i grøfta i innersving, der sto heldigvis bare begge forhjula fast i ei renne!

VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil)

Galloper Innovation `00 (Trekkbil)

Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller:

16år-tjuvlånt bil av kompis-sladde med rwd på snøføre-snu seg for å se på sladden-dra med seg rattet-og vips i grøfta!

 

Eller:

Mb123 230E med dårlig dekk, grus/snøføre-sladde - sving med krøn- og gire 3 gir med hjulspinn på topp av krøn er ikke lurt det heller!

 

tror jaggu jeg kunne fortsatt her jeg:D :D :D

men nok om meg!!

VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil)

Galloper Innovation `00 (Trekkbil)

Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har aldri krasja men eg har vert orsaken eller skyld i en ulykke

en gang eg hadde mobbe og skulle rett frem i en rundkjøring farten var vel ca75 da det kom noen ungdomer en en ford

fra høyre og måtte svinge unna kjørte rett inn i siden på en svær toyota h så toyotaen snurra 410 grader

audi a4 stv 96mod

x honda prelude 2.0 16v 93mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gt-tuner

eg har aldri krasja men eg har vert orsaken eller skyld i en ulykke

en gang eg hadde mobbe og skulle rett frem i en rundkjøring farten var vel ca75 da det kom noen ungdomer en en ford

fra høyre og måtte svinge unna kjørte rett inn i siden på en svær toyota h så toyotaen snurra 410 grader

 

Er da du skal kjøre uten skilt og helst ha en trimma moped, for hadde en mopedist gjort at jeg krasja, ja jeg sier ikke mer.. bambam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår