Willypolly Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 dvs, har en 8" 3 veis høyttaler. Er det mulig å montere denne til spilleren slik at den ikke spiller bare høyre eller venstre utgang? det er vel ikke noe innstilling på selve spilleren som kan gi mono lyd går jeg ut ifra. Dette skal i en gammel bruksbil så jeg gidder ikke å bruke ekstra med penger på noe som helst, bare at jeg får lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoRoy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Sammenkobling av høyre og venstre går ikke, men kanskje med dioder på begge kablene? Da slipper signalene fra både høyre og venstre kanal inn på høytaleren, men ikke tilbake til hverandre slik det blir "kortsluttning" Koster ikke mange kronene, kjenner du en elektriker er det sikkert gratis ;) Siter Mvh Roy 2009 Jaguar XF 2.7 V6 Twin Turbo 2014 Citroen C1 (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Du får nok ikkje stereo med ein høgtaler. Kobl den til eine utgangen på forsterkeren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hadde du hatt egen forsterker til 8" din hadde det teoretisk sett vært mulig med stereo ved hjelp av ett y-ledd på RCAkabelen som de har på biltema til rundt en 50lapp. Men om du har den koblet til spilleren er dette desverre ikke mulig. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Willypolly skrev: det er vel ikke noe innstilling på selve spilleren som kan gi mono lyd går jeg ut ifra. mange spillere som har stereo/mono knapp.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Du får ikkje stereo med ein høgtalar!!!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Siden det bare er en gammel bruksbil du gir faen i, vil jeg råde deg til å handle to nye høtalere på biltema jeg, til 200 kroner eller noe;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 todleif skrev: Du får ikkje stereo med ein høgtalar!!!! Nei, men han prøvde å forklare at han ville downmixe høyre og venstre til en mono... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 VolvoRoy skrev: Sammenkobling av høyre og venstre går ikke, men kanskje med dioder på begge kablene?Da slipper signalene fra både høyre og venstre kanal inn på høytaleren, men ikke tilbake til hverandre slik det blir "kortsluttning" Koster ikke mange kronene, kjenner du en elektriker er det sikkert gratis ;) sorry men d det vil ikke fungere... da du "likeretter" lyden og da høres ganske ille.... ;) men hva slags spiller skal du bruke? er den av de berømte 2x50watts eller 4x50 watt kan du bare koble ved å bruke + fra den ene fron kanalen og - fra den andre front kanalen... = "nesten mono" ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 matador skrev: men hva slags spiller skal du bruke? er den av de berømte 2x50watts eller 4x50 watt kan du bare koble ved å bruke + fra den ene fron kanalen og - fra den andre front kanalen... = "nesten mono" ;) det var noe ala dette jeg lurte på om går. så hva sier du egentlig, vil det fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 ja, det vil fungere hvis: "den er av de berømte 2x50watts eller 4x50 watt" spillere.... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg