Gå til innhold

HJemme side med kule asconar+ et par mantar

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

eller hva synes dere.

http://www.home.no/opelascona

har nå fått kjøpt gromt understell til bilen min pluss at jeg har bestilt en v6 tvinturbo motor som jeg skal sette i. så da er bare spørsmålet om hva slags kasse men kan få brukt på den motoren,

hadde vært gøy og fått en tilbake melding på bilen i alle fall

post-3746-13804852536636_thumb.jpg

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi!

Girkasse fra supra da? ikke bakaksel derfra også?

Skal det Mantabreddere på den?

Som sagt, om du skal selge de felgene så er jeg interessert.

Om du skal bytte ut understellet, så er forsovidt det også mulig å selge til meg. :)

Hadde vært interessant med bilder av opphenget både fremme og bak, spesielt av bremsene forran sett bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KviljoRacing

oioi!

Om du skal bytte ut understellet, så er forsovidt det også mulig å selge til meg. :)

Hadde vært interessant med bilder av opphenget både fremme og bak, spesielt av bremsene forran sett bakfra.

understell=driv-verk,bremser,girkasse,akslinger+++

felgene er til salgs til riktig pris.org ascona 400 felger.5 bolt

mvh

kas

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi!

understell=driv-verk,bremser,girkasse,akslinger+++

felgene er til salgs til riktig pris.org ascona 400 felger.5 bolt

alt skal godkjennes på biltilsynet

mvh

kas

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte på om felgene er til salgs disse er solg allerede des.

satt com understell på den ja, har kjøpt 91model supra understell også, skal prøve og få dette på bilen så det blir uavhengig bakaksel på denne bilen ja ha ha(mulig det blir den første i norge på en ascona b)

girkassa er ikke bestemt enda siden jeg har bestil en 3000gt motor til bilen så jeg må nokk tenke noen meter for og få en girkasse som passer der da, får vel lage meg et eget cluch hus vell og prøve enten supra/z1/cossy kasse må jo ha noe som holder trur ikke en orginal opel kasse holder da må jeg i alle fall få tak i en orginal 400kasse

og ja målet er og få faen skapet godkjent på biltilsynet. men når bilen kommer på veien det veit jeg ikke siden jeg har kjøpt meg hus og stell og fått en liten krabat også. men innen jeg er 50år håper jeg da den er ferdig he he he he he

har er i alle fall et bilde av motoren da den er orginal på 300hk og et paselig dreimoment men må jo selfølgelig trimmes da

post-3746-1380485254031_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Dere skal vel ikke bytte ut hele understellet til supra-understell?

Hva slags understell er det på Ascoanen nå da? Originalt 400, eller ombygd CommoB?

Bilder hadde gjort seg!

:cool:

de bildene jeg har finner du på hjemme siden min, der er det mange !

post-3746-13804852540415_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå!

Lykke til med prosjektet! stå på!

Jeg tenkte på bilder av understellet som står på nå.

Du ser jeg har ett slik understell fra Commodore B som er tilpassa Ascona B. - også lurer jeg litt på hva slags løsninger det er på det du har. Spesielt på den armen (som er skrudd fast på spindelen) som man skruer styrekula i. Om denne er tatt fra Commodore B blir det nemlig litt gal vinkel når man svinger mye over.

Så om du hadde hatt bry til å knipse noen bilder av spindelområdet bakfra, og gjerne bakakselen så hadde det vært flott.

Er du medlem av OMC?

Ligger noen bilder av det 5-bolt understellet jeg har på hjemmesida mi: Ascona.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå!

Lykke til med prosjektet! stå på!

Jeg tenkte på bilder av understellet som står på nå.

Du ser jeg har ett slik understell fra Commodore B som er tilpassa Ascona B. - også lurer jeg litt på hva slags løsninger det er på det du har. Spesielt på den armen (som er skrudd fast på spindelen) som man skruer styrekula i. Om denne er tatt fra Commodore B blir det nemlig litt gal vinkel når man svinger mye over.

Så om du hadde hatt bry til å knipse noen bilder av spindelområdet bakfra, og gjerne bakakselen så hadde det vært flott.

Er du medlem av OMC?

Ligger noen bilder av det 5-bolt understellet jeg har på

jeg skal få tatt bilde og lagt ut her , hvis ikke kna du få kjøpe hele forstilingen da hvis du vill. ja jeg har vært medlem av omc men melde meg ut, av forskjelige grunnen, blant annet dømingen der

Lenke til kommentar
Del på andre sider