uberhenrik Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 var vel mest for den "rensende effekten" jeg fyllte vpower. 92 okt er søppel og bør ikke brukes i noen biler... men som sagt, bare tester ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 var vel mest for den "rensende effekten" jeg fyllte vpower.92 okt er søppel og bør ikke brukes i noen biler... men som sagt, bare tester ut. 92oktan funker som bare det.. selv på volvo Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hmm, forbruket la seg på 1.5 liter mila, sikkert på grunn av hard kjøring. fyllte opp igjen med 50%95 + 50%E85 bilen går bra på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 nå er tanken snart tom, så e85 prosjektet blir lagt på hylla intil vidre, men konkluderer at motoren kan gå svert bra på denne bensinen, forutsatt at tenning er stillt riktig og bilen får riktig mengde bensin. har ikke fått målt forbruk dessværre, siden jeg ikke fikk fyllt full tank. har ingen bensinmåler for tiden. mulig jeg tester e85 senere, men vil ha motoren til å gå bra på 98 blyfri først, stille tenning etter dette osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg