Jonaldo Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Jeg har en Playstation 1 jeg skal kvitte meg med. 1 stk dualshock kontroll Alt av kabler Driver1 Driver2 Need For Speed Porsche 2000 Toca World Touring Cars Toca 2 Touring Cars Fifa Football 2002 Vigilante 8 Tekken Maskinen er i topp stand og leveres i original eske. Lite brukt! Selges/byttes i Politiradio eller andre forslag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ingen som trenger en PS1? Jeg trenger den ikke mer og bytter den mot hva som helst....... Nesten! Kjøpte den til svigerfar, men han tok kvelden før han fikk brukt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Pris? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Bare kom med bud..... Jeg ga 600,- for hele pakka, men er åpen for forslag/bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Har noe bilstereo-greier. Kunne det vært av interesse? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Interessant det vettu'....... Hva har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har en lite brukt pro audio 2x100w forsterker. Ps1 begynner jo å bli litt gammelt (10år?) så tror ikke jeg strekker meg noe lenger enn det.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by G60Turbo Har en lite brukt pro audio 2x100w forsterker. Ps1 begynner jo å bli litt gammelt (10år?) så tror ikke jeg strekker meg noe lenger enn det.... Jeg har egentlig det jeg trenger av sånt småtteri i slæddebilen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 DLS 12" basselement da? uten kasse Spiller godt....! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Jonaldo Kjøpte den til svigerfar, men han tok kvelden før han fikk brukt den. Hva er dette å si da!!! Snillt, grei svigersønn gitt! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Fikk basskasse av en kompis i går, så nå trenger jeg ikke mere stereo G60Turbo. Ellers hadde du to bra forslag her:) Villejan: Han elsket bilspill, men bukket under for kreft før han fikk koblet den opp. Hard facts! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Men synes det var bare en spesiell måte å skrive det på... RIP... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Er det ingen som vil ha? Er interessert i å bytte mot politiradio eller mobil. Eller noe stæsj til PS2. Kan betale litt mellomlegg..... Eller Selges ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Er det gammal PS, eller PSone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hvis PSone er den lille, så er det ikke den....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg