Jonte Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Det er altså en PSX Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Jonte Det er altså en PSX Okidoki..... Er det noe forskjell egentlig? Bortsett fra størrelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Jonaldo Okidoki..... Er det noe forskjell egentlig? Bortsett fra størrelsen? Nei, ikke annet enn størrelsen. Og det at du fikk sånne små skjermer til PS-One, som du kunne koble til å spille med uten TV liksom, så det blei en gameboy på et vis. Grunnen til at den skiftet design og navn er nok bare markedsføring. PSX hadde vært i alle år, så de skulle vel prøve å selge unna litt som PS-One. Det gikk vel egentlig ikke så veldig bra. Så da blei jo PS2 laget. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 har du noen pris på denne da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by lordbongo har du noen pris på denne da? jon Som nevnt tidligere, så ga jeg 600,- for alt sammen. Er åpen for bud/bytte..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Jeg også vil selge min den funker fett den også , den er chippet og jeg vet ikke hvor mange spill jeg har engang..Er en del! ;) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Fr3ddy- Jeg også vil selge min den funker fett den også , den er chippet og jeg vet ikke hvor mange spill jeg har engang..Er en del! ;) Og den syntes du hører hjemme i min tråd? BTW: Har byttet ut Sierraen mot en Mercedes 190...... Noen som har 6x9" som vil bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg