Gå til innhold

Bilstereo, ny tråd?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er helt ny her inne, og lurer da på en hel haug med drittspørsmål. Altså ting som ikke trenger en egen tråd for å finne ut av. Tenkte i mitt tilfelle på bilstereo, men kan passe under andre ting også:)

Hadde passet med en klistret tråd, kun for korte enkle spm

Hva sier dere?

Opel Astra. 1,6. 16v

x Honda Nsr. Full Effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dra meg baklengs inn i flosshatten! Du kan ikke ha slikt ett bilde på profilen din da jente! Regner med du blir nedlesset av PM fra brukere av det andre kjønn ;)

Nok OT...

Når det gjelder bilstereo, så kan det kanskje oppfattes for den som spør som at det er kort enkelt spørsmål, men svaret er som oftest ikke enkelt og i hvertfall ikke kort, derfor kan en slik tråd fort bli uoversiktlig. Om du lurer på noe er det bare å bruke søkfunksjonen, da det MESTE er spurt om tidligere. Ellers så er det jo bare å starte en ny tråd. :disco

Velkommen til forumet!

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, joda, takk for bildekomentar. Mulig ikke det er helt sånn jeg ser ut, kan vel si det sånn at det er mer likt utseende til dama:p

Ser deg på den med at en slik tråd kan bli en "smule" rotete i ettertid.

Prøvd å søke litt, men som på samtlige andre forum på nett, er det noe glønette opplegg.

Kanskje jeg bare fyrer opp en prosjekttråd:)

Opel Astra. 1,6. 16v

x Honda Nsr. Full Effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Om dere som ofte er inne på bilstereosiden kan skrive PM til meg med hva dere syns er viktig å ha i en sånn tråd, så kan jeg lage en klister-tråd som er stengt for nye innlegg som bare kan få nye innlegg av moderatorer/admin ettersom dere finner mer dere vil ha i den. På denne måten så sklir ikke tråden ut.

Bare et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Om dere som ofte er inne på bilstereosiden kan skrive PM til meg med hva dere syns er viktig å ha i en sånn tråd, så kan jeg lage en klister-tråd som er stengt for nye innlegg som bare kan få nye innlegg av moderatorer/admin ettersom dere finner mer dere vil ha i den. På denne måten så sklir ikke tråden ut.

Bare et forslag.

Folk må bli flinkere til å bruke søkfunksjonen! Er garantert svar på de fleste korte og enkle svar på bilstereoforumet!

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider