Derbi GPR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Er på jakt etter en gammal Golf Gti 16v enten 85/86mod, ble kjøpt ny på Kongsvinger av far min, fargen var Monza blau. Reg nr. er HJ48925. Noen som veit om det er liv i denne ennå? Takker for svar:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg søkte på det nummeret på mekonomen.no , og det ser ut som om det er liv i den fremdeles ( eller at den i det minste står i motorvognregisteret). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Så koslig å høre:) ingen som veit hvem som eier den nå? Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffer`n Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Så koslig å høre:) ingen som veit hvem som eier den nå? Det er ikke verre enn bare å ringe på biltilsynet å spørre.:hellothere: Siter Det umulige tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Den er det vel lite liv i nå. hj48925, volkswagen: Lars Erik ********, HamarSist EU-godkjent: 03.05.2002 Neste EU-kontr: 05.2004 Skyldig årsavg: 0 Omreg.avg: 1447 Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Er på jakt etter en gammal Golf Gti 16v enten 85/86mod, ble kjøpt ny på Kongsvinger av far min, fargen var Monza blau.Reg nr. er HJ48925. Noen som veit om det er liv i denne ennå? Takker for svar:) Sist gang den var i bruk så gikk den som bilcross bil... Gamle bilen min det. solgte den til en som vraka den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 åja.. det var jo kjett da.. du har ikke tilfeldighvis no bilder av den da?:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg