Kriss Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Jeg og en kammerat var ute og testa bilen litt her om dagen...og etter litt hard kjøring en stund parkerte vi bilen...(ikke rett etter hard kjøring) så en time senere ca skulle vi kjøre hjemmover, så etter 2-3 min begynte det og kakle skikkelig i motoren...rundt 2000rpm, og når man ga på...hva kan det være??og viss det er rådebank, er det mye jobb og ordne??? Håper på rask respons :) Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Rådebank er vel rådelager som er slitne. Skjer LETT hvis det er lite olje på bilen. Må ut med veiv, stempel og råder for å skifte lagrene. Når du først har motoren i deler ville jeg satset på overhaling. Den fortjener det ;) Skal ikke si at det garantert er rådebank da, men skal ikke være noe problem å høre. Bare ikke kjør med bilen nå, for en råde ut av blokka er ikke det du vil ha. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hvis det er rådebank kan det være spon i olja. Tar det lang tid før oljelampa slokker når du starter? Banker det hele tiden? Hvordan kjøring var det du gjorde? Børning og piruetter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Kjørte litt hardt på motorveien fra strømmen, lå vell ikke mye undre 4rpm på det minste, så tok vi et skikkelig drag på slutten og var vell oppe i 200 tenker jeg..så kjørte vi av motorveien og kjørte rolig i 2-4min og parkerte bilen...når vi skulle dra hjem igjen 1 time senere tenker jeg..begynte det og kakle ganske bra i den da vi hadde kjørt 3-4min...så vi kjørte kansje 8km sånn...(måtte komme oss hjem med bilen)og den kakler ved 2000-3500rpm og når man gasser på...litt innimellom på tomgang...ellers går den normalt..og oljelampa slokker med en gang den har starta Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Haha, den hadde da rådebank når du kjøpte den også... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Rådebank er vel rådelager som er slitne. Skjer LETT hvis det er lite olje på bilen. Må ut med veiv, stempel og råder for å skifte lagrene. Når du først har motoren i deler ville jeg satset på overhaling. Den fortjener det ;) Skal ikke si at det garantert er rådebank da, men skal ikke være noe problem å høre. Bare ikke kjør med bilen nå, for en råde ut av blokka er ikke det du vil ha. må vel gjerne ikke ut me noe av det der for å bytte rådelager.. er vel kryss pinne lagerene du tenker på?! eneste veiva for den bør slipes etter bank.. for de ødelagte lagerene kan ha tatt knekken på lagerflata.. så er fordel å slipe eller så kan du sitte igjen me samme problem rett etter start av bilen etter skifte av lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.