Zimmern86 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hei. har noen erfaringer med motortemp.måler? når jeg har startet opp bilen, tar det lang tid før nålen er midt på, ca 90 grader. når jeg drar på over lengre tid er den på va 50-60 grader. men da jeg lar bilen stå på tomgang etter ei stund så står den på normalt 90 grader. hva bør jeg gjøre? trur ikke at dette er normalt:wonder: Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 bytte termostat, eller temperatur føler! sjekk ut denne linken: http://www.lms.se/banrace/a3t/termo.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 som buzz sier, men kan også være hvis bilen er import så går også disse eldre bilene med annen teperatur ved kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bilen er ikke impotert. noen som vet hva dette kommer til å koste vist, bare vist æ ska send den inn t møller? skal gjøre det selv, men vil bare høre om noen har en pris`? pris for ny termostat? pris for ny temperatur føler? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 For meg høres det ut som om radiatoren gjør jobben sin.. Tror temperaturen min ligger på 60-70 grader (ikke helt sikker) ved variert kjøring.. og 90 grader (rett opp) på tomgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 sjekk mekonomen.no tror termostaten ligger på en 150kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg