markus1 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Wolfgang,er det bra greier,sammenlignet med MG og Pinnacle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Wolfgang er good ja. Noen spesielle produkter du tenker på? Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Det var bare et tilbud på fremsiden av autogeek i dag til ca 79 usd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Er ikke Wolfgang et No-name produkt? Etter det jeg kan erindre produserer de ikke sakene selv, mener det er noe Pinnacle greier oppi noen av flaskene.. og det er vel ikke det værste!!! :) Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 De eies av samme firma som eier pinnacle og detailers pride. Kanskje noe av det samme, men også forskjeller. Uansett, veldig bra kvalitet! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Wolfgang er utviklet sammen med AG og en tysker (kjemiker) mener jeg, hvor likt/ulikt det er andre saker fra AGs Pinnacle, XMT, DP er jeg ikke sikker på, men noe forskjell er det nok på de enkelte linjene AG har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Er ikke Wolfgang et No-name produkt? Etter det jeg kan erindre produserer de ikke sakene selv, mener det er noe Pinnacle greier oppi noen av flaskene.. og det er vel ikke det værste!!! :) Litt interressant at du kaller det ett no-name produkt.. Akkurat det samme svarte eieren av den lokale bilpleie senteret da jeg spurte hva slags type pads de brukte. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Er jo en del store der ute som ikke lager alt selv, i og for seg greit det.. Kan jo fortsatt komme fra en døseriøs produsent! Store deler av microfiber og pad'er der ute er jo Kinavarer som blir "brandet" Koster noe sinnsykt å produsere alt selv! Historien sier jo også at Swissol, Zymol, Swisswax brukte bla. Meguiar's nr 16 som grunnlag for sine supervokser! MG. fikk i sin tid tilbud om å kjøpe hele fabrikken i en eierskifte periode. Ganske mye mafia der ute.. hehe.. Men dæven døtte så moro det er når det lager blanke biler!! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BizzyB Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg må bare si at jeg liker veldig godt Wolfgang deep gloss paint sealant, felg rensen og Wolfgang Black Diamond Tire Gel! Tror jeg skal Kjøpe en storflaske med felgrensemiddelet ved neste bestilling :) WDGPS etterfulgt med Pinnacle Liquid Souveran Wax er jo en herlig kombinasjon! Siter http://www.amotor.no/konkurranse/annet/vi_kaarer_maanedens_bil/43920 SAAB 9-3 2008 Biopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg