saidde Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg startet biln i mårrest og alt var normalt. Kjørte kanskje 3-4 km så plutselig mistet jeg all effekten på biln og fikk en vill traktorlyd! Luktet meget svidd og kom eksos fra alle kanter. Noen somvet hva det kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Fortell litt mer om bilen. Hvor mye har den gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saidde Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 den er gådt 121000km. Og det er en god stund siden sist service :/ Det skjedde så utrulig fort, som om du slo av på en knapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 den er gådt 121000km. Og det er en god stund siden sist service :/ Det skjedde så utrulig fort, som om du slo av på en knapp. Ble det byttet register reim på 75000km service? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saidde Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 ble byttet på rundt 83000 tror jeg, det var da jeg kjøpte bilen. Sist service ble tatt for mange mnd siden :S men har holdt den med olje, frostveske og ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Du må nok bare få den på verksted, kan virke som du har fått register ras. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saidde Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 huff :( motorn rister og hopper også veldig etter dette skjedde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 tror ikke du burde bruke bilen noe, for det kan gjøre vondt værre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saidde Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Men hvis reg-reima hopper av eller slites, skal ikke motoren stanse da? Tror ikke det er toppakning for det er ikke olje i kjølevannet eller omvendt. Men syntes det var rart at det kom eksos overalt, tilomme framm fra under hjulbuene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Som sagt tidligere... Få bilen til et verksted.. helst ved hjelp av tauing.. Høres ikke bra ut dette! Aldri hørt om lignende før..men du bør hvertfall ikke bruke bilen mer, før du vet hva som er feil! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hvis du mister effekt og den l[ter som en traktor s[ sviver den kanskje ikkje p[ alle sylinderene og da kan d hende du bare m[ bytte tennplugger. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saidde Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 flere som har sagt det. Byttet tennplugger, den var helt fin i 5min så ble den gal igjen :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Har du funnet ut hva som var feil? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 bor du hen?? reg nummer på bilen så kan jeg få sjekket opp litt på nett :) kan være eksos/manifold eller likn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 hei har fått samme problem som deg. fant du ut av det? Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg